- 在線時間
- 2 小時
- 最後登錄
- 08-8-7
- 國民生產力
- 2
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-5-22
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 4
- 主題
- 2
- 精華
- 0
- 積分
- 6
- UID
- 84186

|
Hello:
我個女考到九龍塘 '聖若望英文書院', 我都好happy, 但無直升中學(一條龍), 仲有一間考到又一村 '九龍禮賢學校', 係一間中文小學, 亦無中學.
而家黃大仙 '德望小學'面試小一結果係 'waiting list', 如果 '德望小學'收我個女, 我都唔知讀邊間學校好, 因為德望小學有直升中學.
請大家比D意見?
擔心的母親 |
|