關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 選擇小一學校2008-2009
發新帖
查看: 1110|回覆: 1
go

選擇小一學校2008-2009 [複製鏈接]

Rank: 1


6
1#
發表於 07-11-20 03:05 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
Hello:


我個女考到九龍塘 '聖若望英文書院', 我都好happy, 但無直升中學(一條龍), 仲有一間考到又一村 '九龍禮賢學校', 係一間中文小學, 亦無中學.


而家黃大仙 '德望小學'面試小一結果係 'waiting list', 如果 '德望小學'收我個女, 我都唔知讀邊間學校好, 因為德望小學有直升中學.


請大家比D意見?

擔心的母親
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1889
2#
發表於 07-11-20 08:04 |只看該作者
如果德望收, 當然是讀德望.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖