關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 爸爸媽媽坐下來---名校重要性 !?
發新帖
查看: 4857|回覆: 18
go

爸爸媽媽坐下來---名校重要性 !? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2647
1#
發表於 07-10-31 11:24 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
有興趣就聽下 [2007-06-03a] 果一節
http://www.997metroshowbiz.com/bama/
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1232
2#
發表於 07-10-31 11:54 |只看該作者
Thanks. 今晚返ok睇

Rank: 3Rank: 3


447
3#
發表於 07-10-31 12:34 |只看該作者
Thanks for sharing, 今晚返屋企聽下.

Rank: 5Rank: 5


3693
4#
發表於 07-10-31 22:29 |只看該作者
unbelievable father who believes truely in his heart.

原文章由 phoebepanpan 於 07-10-31 11:24 硐表
有興趣就聽下 [2007-06-03a] 果一節
http://www.997metroshowbiz.com/bama/

Rank: 5Rank: 5


1495
5#
發表於 07-10-31 22:32 |只看該作者
剛聽完,真是講得好好,快樂學習是最重要!: SO,一向不BUY 名校,唔想大人細路太大壓力!


THANK YOU FOR SHARING!PHOEBEPANPAN!

I must listen all tonight

Rank: 5Rank: 5


2647
6#
發表於 07-11-1 23:15 |只看該作者
有時間聽下, 聽多d 對自己教小朋友都有幫助,
我也在學習...
九月份其中有一位媽咪, 個女入到名校小一, 但自己極大壓力, 不停講好辛苦, 開學一個月瘦左20磅

Rank: 3Rank: 3


139
7#
發表於 07-11-2 10:15 |只看該作者
學習動力大過學到的知識,天天強迫孩子學這個,學那個,爭這個,爭那個,壓力太多。 其實人長大才發現, 學習好壞沒有健康心態,社交,應變能力等重要。 還有我見到的從小玩著學的美國人, 年齡大了也不停學新東西, 從小強迫下失卻學習動力的人卻沒有終身學習的能力。

[ 本文章最後由 airay 於 07-11-2 10:20 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


7066
8#
發表於 07-11-2 11:15 |只看該作者
原文章由 airay 於 07-11-2 10:15 硐表
學習動力大過學到的知識,天天強迫孩子學這個,學那個,爭這個,爭那個,壓力太多。 其實人長大才發現, 學習好壞沒有健康心態,社交,應變能力等重要。 還有我見到的從小玩著學的美國人, 年齡大了也不停學新東西, 從小強迫下失卻學習 ...

講得好啱 好可惜,仲有好多人沉溺係名校的旋渦中
有D家長視"面子"大過天,以為入到名校就光宗耀祖 唔諗下個小朋友讀唔讀得掂!!

Rank: 4


769
9#
發表於 07-11-2 12:13 |只看該作者
今晚返屋企先有機會聽到,不過其實"名校"有物野定義?
我自己只求阿仔讀得開心、成績令我又安心,我就已經好滿足,我聽到有人考完試都仲日日要補習、或者sat一日學幾多樣野?我覺得而家小朋友比以前自己真係辛苦千倍,可以的話比佢地開心過日子多d,童年過左就無架啦,留番d美好回憶比佢,我想聽到阿仔將來記得阿媽帶過佢去邊度玩?點樣同佢慶祝生日?點樣開心?都唔想聽到佢既回憶只係溫習、補課及學野........好可悲!所以11月份不用考試我都d weekend都安排晒節目去we we wet wet!

不過而家唔係名校先谷成績,好多學校為左怕殺校一樣可能咁做?我自己估下...

我估喇沙、拔萃、sfc 既家長都唔入呢個topic ?

Rank: 3Rank: 3


476
10#
發表於 07-11-2 15:51 |只看該作者
講真唔係名校先會"谷"學生,官立學校都會"谷"啦!一樣有精英班,香港教育制度"填鴨式",競爭大,小朋友,家長真係好辛苦,除非讀國際學校啦.

Rank: 3Rank: 3


160
11#
發表於 07-11-2 19:37 |只看該作者
愉快學習、學會學習、愛上學習!
填鴨教育、重複操練、高分低能!


我們究竟要甚麼?教育不單是學校的事,可不要忽略家庭的教育—"Like parents, like children!"
"The best way to teach character is to have it all around the house!"
Please also see
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1136609&page=3#pid19177132

[ 本文章最後由 Putongren 於 07-11-9 15:31 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12913
12#
發表於 07-11-2 20:10 |只看該作者
原文章由 phoebepanpan 於 07-10-31 11:24 硐表
有興趣就聽下 [2007-06-03a] 果一節
http://www.997metroshowbiz.com/bama/


我一向相信,小孩的成長,父母扮演著極其重要的位置。在節目中,這爸爸的言論邏輯不通,對社會的觀察錯誤百出,人云亦云地盲目追求名校,這樣的一個爸爸對子女的讀書、就業、做人均是一個負累。

Rank: 6Rank: 6


7495
13#
發表於 07-11-22 10:47 |只看該作者

回覆 #7 phoebepanpan 的文章

讀得到名校比人感覺真好叻, 但小朋友應唔應付到又是另外一回事. 我的宗旨, 最緊要小朋友愉快地學習


803
14#
發表於 07-11-22 11:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2366
15#
發表於 07-11-23 02:27 |只看該作者
原文章由 phoebepanpan 於 07-10-31 11:24 硐表
有興趣就聽下 [2007-06-03a] 果一節
http://www.997metroshowbiz.com/bama/

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13


89106
16#
發表於 07-11-23 09:56 |只看該作者
Teachers do have great influence on children.  KTS
teachers are very loving and helpful.  Give them a
big clap.  They concern with the children's all-round
development, not only on the academic aspect.

原文章由 phoebepanpan 於 07-10-31 11:24 硐表
有興趣就聽下 [2007-06-03a] 果一節
http://www.997metroshowbiz.com/bama/

Rank: 5Rank: 5


3218
17#
發表於 07-11-23 09:57 |只看該作者
依家d小朋友真可憐.....唉, 我但願小朋友有書讀, 唔好學壞就算.
成績係中間我都ok. 依家個女二年級, 我真係睇開左好多. 有d嘢唔係你話迫就一定迫到, 我經常同囡囡講唔好同人比較, 過得到自己便可.

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章 貢獻勳章


3407
18#
發表於 07-11-23 10:48 |只看該作者
totally agreed

原文章由 Kittymummy 於 07-11-23 09:57 硐表
依家d小朋友真可憐.....唉, 我但願小朋友有書讀, 唔好學壞就算.成績係中間我都ok. 依家個女二年級, 我真係睇開左好多. 有d嘢唔係你話迫就一定迫到, 我經常同囡囡講唔好同人比較, 過得到自己便可. ...
節錄: 將進酒~李白
人生得意須盡歡,莫使金樽空對月,
天生我材必有用,千金散盡還復來。
烹羊宰牛且為樂,會須一飲三百杯。
岑夫子,丹丘生,將進酒,杯莫停。
與君歌一曲,請君為我傾耳聽。
鐘鼓饌玉不足貴,但願長醉不復醒。
古來聖賢皆寂寞,惟有飲者留其名。


434
19#
發表於 07-11-23 10:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖