- 在線時間
- 649 小時
- 最後登錄
- 19-6-5
- 國民生產力
- 194
- 附加生產力
- 633
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-7-22
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 544
- 主題
- 5
- 精華
- 0
- 積分
- 1371
- UID
- 51889
 
|
原文章由 Charlotte_mom 於 07-11-14 20:52 硐表 
我會話係, "有普通話"可能=一星期一堂, whereas"用普通話教中文"就基本上等於日日都有普通話堂, 你自己唸喇...
而家我地打開份報紙, 搵十份工, 九份都要識普通話, 你話而家d小朋友, 長大後會面對一個點既環境?
...
我亞仔小一, 學校都係用普通話教中文, 亞仔由開學到而家, 講普通話大胆咗, 其實小朋友最緊要肯講, 肯講就好快學得識
同埋如果用講慣普通話, 作文d文法都會好d
[ 本文章最後由 健朗媽咪 於 07-11-14 21:04 編輯 ] |
|