關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 聖若瑟小學 召集聖若瑟小三勇士,入嚟講下你個仔!! ...
發新帖
查看: 6196|回覆: 7
go

召集聖若瑟小三勇士,入嚟講下你個仔!! [複製鏈接]

Rank: 4


673
1#
發表於 07-10-1 11:49 |顯示全部帖子
其實unseen只得一句,d字都學過的,小兒unseen反為無錯,錯d已
seen的字,同佢温時都無錯,到默書時先至串錯,始終小朋友都是粗心大意的多.

原文章由 julietta 於 07-9-28 12:04 硐表
小兒就讀3H班,聽聞昨天個英默unseen 好深,好多人唔知老師講乜嘢喎!

Rank: 4


673
2#
發表於 07-10-8 11:22 |顯示全部帖子
暫時所見,中文的加強練習較多,已有2次計分的小測,一次是看圖作文,一次是閱讀理解,都是根據TSA的形式測試的,反為英文及數學就未有類似的測試.
由小一至現在,st.jo的功課量都不算太多,通常3-4樣,當然三年級的功課難度較深,不再像一.二年級時老師會跟得咁足,比埋指示,有時仲俾埋答案佢地.到三年級,好多野都要小朋友自己返屋企做.書本及功課都深左,小朋友當然會比較忙.
st.jo星期六是用作課外活動,唔會有intensive lessons for TSA.
老師在家長會當日曾說過,平時課堂上中英數的練習都會以TSA的形式作為藍本.

原文章由 Derdad 於 07-10-5 09:39 硐表
Dear all,

Could anyone of you tell me how the Chi, Eng & Maths teachers prepare the TSA.

Is there any frequent practice in class and at home?

Will there be any intensive lessons in Saturdays or Su ...

Rank: 4


673
3#
發表於 07-10-9 16:23 |顯示全部帖子
學校不主張再買TSA習作給學生回家做,因老師說會幫他們做練習,會有測驗,是計分的.
不過本人都有買給小兒做,因學校的練習不是太多,但測驗時又不淺.
作文都是, 平時又不需要作,但在學校作又要計分,如果小朋友不常練習,一定拿得比較低分.
所以常有家長說,小朋友回校上課是開心的,但辛苦的多是家長,因很多野都要由家長幫小朋友練習.

原文章由 Derdad 於 07-10-8 17:44 硐表
Dear Pmamylee,

Thanks for your reply.

Do you mean it is not necessary for pupils to prepare for any TSA Test at home? Or buy any TSA related exercises to do at home?

Do you also mean the class TSA  ...

Rank: 4


673
4#
發表於 07-10-10 16:01 |顯示全部帖子
低過90幾分老師會立即call家長,小兒未試過(當然試過低過90分),不過可信性唔高,因為一班有咁多人,老師咪好唔得閒.但係如果小朋友成績突然大跌,如唔合格,我仔的同學就有試過.
至於同學之間分數差0.0幾咁多,就確有其事,平均分90點頭與94點中,級名次已可相差70名以上.

原文章由 Tatama123 於 07-10-9 23:24 硐表

Julietta,

聽聞考試測驗要高於90幾分,低過的話老師就會立即call家長叮囑要小心, 同學之間分數差0.0幾咁多, 有冇此事? 明年五班, 升中唔知點計, 機會有幾多? 如果可以再揀, 你會否揀St Paul  Boy ,免除升中煩惱? 有 ...

Rank: 4


673
5#
發表於 07-10-11 10:10 |顯示全部帖子
"besides the two main tests per year, there will also be
some TSA tests for the pupils "
YES.

"school utilize the original PTH lessons to practice the TSA exercises"
YES.  Therefore teacher only teaches 2 PTH lessons.

"3-4 homeworks per day in P.3" is always.
But sometimes there will be 4-6 homeworks.
Some homeworks are the corrections.

The homework from "RE, GS, VA, Music, reading reports"
only once a week.
The reading reports (separated by 3 times, each time
need to mark 20 books) only require the students to read
60 books per year.  It is not the compulsory the child
must finish all four books distributed by school weekly.

Enjoy the life of P1 and P2, the workload from elementary
primary is not really heavy.


原文章由 Derdad 於 07-10-10 03:17 硐表
Dear pmamylee,

Do you mean besides the two main tests per year, there will also be some TSA tests for the pupils and will count for their final ranking in the class?

Will PTH still be taught in clas ...

Rank: 4


673
6#
發表於 07-10-11 10:31 |顯示全部帖子
入得呢d名校就預左競爭大,而且現在仲係12年免費教育.小兒的同學在高主教考全級第一,學校話免佢一年學費挽留佢,佢都要插班入st.jo.可以咁講,係st.jo真是有一班很叻的仔,如果要同佢地比,真是很大壓力.不過如果呀仔keep住中間位,即band1尾band2頭,品行良好,一般都可以上返自己中學的(是指第二輪大攪珠).
St Paul Boy是直資,大家的辦學理念唔同,人地又是小班教學,對小朋友的照顧都唔同,但論到功課同測驗都唔少及淺.如果單講升中,的確St Paul Boy的機會是比st.jo大.
至於中學,兩間都是名校,級數差唔多,不過講攞得10A多d,當然是
st.jo.

原文章由 Tatama123 於 07-10-10 21:09 硐表

pmamylee,

競爭咁大, 又要擔心升中是否揀St Paul Boy隱陣d ? 中學級數名氣是否一樣?

Rank: 4


673
7#
發表於 07-11-2 11:25 |顯示全部帖子
請問有無媽咪知道學校旅行是否改了17號,因為校曆表原先訂在11月8日.

Rank: 4


673
8#
發表於 07-11-13 11:44 |顯示全部帖子
Hi Julietta,
我都會去,妳小兒讀邊班?

原文章由 julietta 於 07-11-11 23:30 硐表



星期三去旅行, 你哋會唔會去香港仔郊野公園裝下佢哋?
‹ 上一主題|下一主題