- 在線時間
- 197 小時
- 最後登錄
- 15-1-16
- 國民生產力
- 25
- 附加生產力
- 171
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 477
- 主題
- 30
- 精華
- 0
- 積分
- 673
- UID
- 58222

|
入得呢d名校就預左競爭大,而且現在仲係12年免費教育.小兒的同學在高主教考全級第一,學校話免佢一年學費挽留佢,佢都要插班入st.jo.可以咁講,係st.jo真是有一班很叻的仔,如果要同佢地比,真是很大壓力.不過如果呀仔keep住中間位,即band1尾band2頭,品行良好,一般都可以上返自己中學的(是指第二輪大攪珠).
St Paul Boy是直資,大家的辦學理念唔同,人地又是小班教學,對小朋友的照顧都唔同,但論到功課同測驗都唔少及淺.如果單講升中,的確St Paul Boy的機會是比st.jo大.
至於中學,兩間都是名校,級數差唔多,不過講攞得10A多d,當然是
st.jo.
原文章由 Tatama123 於 07-10-10 21:09 硐表 
pmamylee,
競爭咁大, 又要擔心升中是否揀St Paul Boy隱陣d ? 中學級數名氣是否一樣? |
|