- 在線時間
- 8 小時
- 最後登錄
- 08-2-22
- 國民生產力
- 5
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-11-9
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 19
- 主題
- 5
- 精華
- 0
- 積分
- 24
- UID
- 165823

|
先觀察你的小朋友是什麼類型才作出決定
原文章由 ecmommy 於 07-11-15 00:07 硐表 
多謝你的意見 !!
我囝囝都係細仔11月尾出世,今年讀5年班,係全班最細嗰,我記得當年身邊朋友都叫我比囝囝遲一年才讀書,但我一意孤行比囝囝讀細仔書,而且一到2歲就比他上全日班PN,嗰嗰都話我白痴,當時想家族成員沒有一位小朋友,我只想他快些入幼稚園可以有多些小朋友玩同時亦有年紀相約小朋友一起成長,其實到了K2下學期你會發現你的小朋友可否在上或停多一年,如果小朋友是可以的話不妨樣他常時,何必浪費時間.但係到了小一你必定要多點留意他在功課和同學社交生活上有沒有太大問題,現在我囝囝已經5年班,雖然係學業上他退步咗少少,但係係各方面他都能勝任, |
|