關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 究竟比個女做大仔定細仔好呢
發新帖
查看: 2300|回覆: 5
go

究竟比個女做大仔定細仔好呢 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


111
1#
發表於 07-11-14 16:12 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
心大心細, 究竟比個女 (12月頭出世) 讀書做大仔定細仔好呢 !

一方面又想佢早d接觸多d小朋友, 過下群體生活, 但又聽d人講, 做細仔可能到 小學 (P.4) 時會發覺同大仔程度上會差小小.

另外,我又覺得做人最開心係細細個時, (淨係玩, 冇壓力), 成世人留留長, 唔想佢太快要做功課呀背書考試咁跟住打工, 可以開心得多一年得一年.

其實d學校會唔會比小朋友讀兩年k1然後至升k2, or 有冇家長有心得, 經驗可以分享下呢 ?
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


455
2#
發表於 07-11-14 17:36 |只看該作者
我自己就覺得做大仔著數好多. k1面試或小1面試時都會比細仔優勝d.  我仔是細仔(11月頭出世), 未足3歲讀k1, 傻吓傻吓又上一日課.  到現在小一面試(5歲都未足)就覺得總是差dd.  如果而家比我選擇, 我就會比個仔玩一年k1的活動教學, 然後再重讀傳統教學的k1. Repeat活動教學的k1只是玩多一年. 無為浪費$$$$$.  不過如果你個女在語言各方面發展得好好, 一d唔似細女, 又唔同啦.  女仔總比男仔早熟.

Rank: 3Rank: 3


111
3#
發表於 07-11-15 00:07 |只看該作者
原文章由 2002pony 於 07-11-14 17:36 硐表
我自己就覺得做大仔著數好多. k1面試或小1面試時都會比細仔優勝d.  我仔是細仔(11月頭出世), 未足3歲讀k1, 傻吓傻吓又上一日課.  到現在小一面試(5歲都未足)就覺得總是差dd.  如果而家比我選擇, 我就會比個仔玩一年k ...



多謝你的意見 !!

Rank: 1


24
4#
發表於 07-11-15 02:14 |只看該作者

先觀察你的小朋友是什麼類型才作出決定

原文章由 ecmommy 於 07-11-15 00:07 硐表



多謝你的意見 !!





我囝囝都係細仔11月尾出世,今年讀5年班,係全班最細嗰,我記得當年身邊朋友都叫我比囝囝遲一年才讀書,但我一意孤行比囝囝讀細仔書,而且一到2歲就比他上全日班PN,嗰嗰都話我白痴,當時想家族成員沒有一位小朋友,我只想他快些入幼稚園可以有多些小朋友玩同時亦有年紀相約小朋友一起成長,其實到了K2下學期你會發現你的小朋友可否在上或停多一年,如果小朋友是可以的話不妨樣他常時,何必浪費時間.但係到了小一你必定要多點留意他在功課和同學社交生活上有沒有太大問題,現在我囝囝已經5年班,雖然係學業上他退步咗少少,但係係各方面他都能勝任,

Rank: 3Rank: 3


334
5#
發表於 07-11-15 10:18 |只看該作者
真係要睇個別小朋友的發展情況。各人不同。

我小朋友係未夠六歲上小一,但發展唔平均,令人有點懊惱。
佢成績雖是不錯。
但佢情緒發展和身體機能上、學習 "動機"上都比較其它年紀大一點的孩子無咁成熟,烚下烚下,又或太孩子氣,對於抄寫太多手仔會應付不了。
今年升小二,已有所改善。體育和視藝都明顯進步好多。(之前和同學都有一段距離,,,,)
不過,對於要爭取好成績的動機仍欠缺,答題上仍是比較粗心大意,抄寫仍然郁d喊累。但已有進步。

如果俾佢讀多一年,當然佢會更得心應手,但學術上的學習,可能又會變得太淺而無心機....

我想還是要靠你認識孩子的性格和身心智發展去做判斷了。

Rank: 3Rank: 3


111
6#
發表於 07-11-15 11:53 |只看該作者
原文章由 叮鈴 於 07-11-15 10:18 硐表
真係要睇個別小朋友的發展情況。各人不同。

我小朋友係未夠六歲上小一,但發展唔平均,令人有點懊惱。
佢成績雖是不錯。
但佢情緒發展和身體機能上、學習 "動機"上都比較其它年紀大一點的孩子無咁成熟,烚下烚下,又或太孩 ...


Thanks very much for yours advise !!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖