關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 青衣返沙田培僑,早上校車幾點鐘??
發新帖
查看: 1103|回覆: 4
go

青衣返沙田培僑,早上校車幾點鐘?? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


267
1#
發表於 07-11-12 22:04 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我的兒子出年入沙田培僑讀小一,有沒有家長可以話我知,由青衣返培僑,早上校車幾點鐘到,會唔會好早呢!?
我在諗要唔要搬屋呢?太早起身返學好辛苦,好煩,各位mom比D意見吖! thanks
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


2174
2#
發表於 07-11-13 10:01 |只看該作者

回覆 #1 nini930 的文章

我在灝景灣上車早上08:20, 不是太早

Rank: 6Rank: 6


5621
3#
發表於 07-11-13 12:51 |只看該作者
should be 0720 instead of 0820, right?!


原文章由 waisiuchuen 於 07-11-13 10:01 硐表
我在灝景灣上車早上08:20, 不是太早

Rank: 5Rank: 5


2174
4#
發表於 07-11-13 13:58 |只看該作者
呀! 對不起! 寫錯. 正確係 07:20

Rank: 3Rank: 3


267
5#
發表於 07-11-13 15:30 |只看該作者
Thanks!

原文章由 waisiuchuen 於 07-11-13 01:58 PM 硐表
呀! 對不起! 寫錯. 正確係 07:20
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖