關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 奧數與數學補習老師有分別嗎?
查看: 5651|回覆: 21
go

奧數與數學補習老師有分別嗎? [複製鏈接]

Rank: 2


51
1#
發表於 07-10-23 23:17 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
想找教奧數,但不知與普通數學補習老師有無分別?
   1    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


3167
2#
發表於 07-10-24 00:14 |只看該作者
原文章由 car168 於 07-10-23 23:17 硐表
想找教奧數,但不知與普通數學補習老師有無分別?

完全是兩回事。
奧數某程度是啟發小朋友的邏輯思維,但並非人人有能力學。
有些人甚至學了奧數後反而對數學產生反感。

當然有些奧數課題與課堂教學的數學題相類似,但可能較深入。
如奧數二三年級教等差數列求和,很多時只教公式或計法。
但有心的學校會在六年級教學時段後教學生,且讓學生用發現法找出規律......
愛收集舊書包、背囊的傻人

Rank: 2


81
3#
發表於 07-10-24 00:38 |只看該作者
原文章由 jessc 於 07-10-24 00:14 硐表

如奧數二三年級教等差數列求和,很多時只教公式或計法。
但有心的學校會在六年級教學時段後教學生,且讓學生用發現法找出規律......


Could u explain more? Do u mean that it's no gd to learn 奧數 too early ?

Rank: 4


721
4#
發表於 07-10-24 10:14 |只看該作者

How old will the child benefit from the learning?

How old will the child start the first training? at Primary 4 or 5 or at primary 2 or 3?

Rank: 2


51
5#
發表於 07-10-25 22:29 |只看該作者
原文章由 jessc 於 07-10-24 00:14 硐表

完全是兩回事。
奧數某程度是啟發小朋友的邏輯思維,但並非人人有能力學。
有些人甚至學了奧數後反而對數學產生反感。

當然有些奧數課題與課堂教學的數學題相類似,但可能較深入。
如奧數二三年級教等差數列求和,很多時 ...



我很認同你的說法,普通數學很好,奧數就不一定有同等結果.所以我想問一問兩種不同老師收費?(一對一)

Rank: 2


54
6#
發表於 07-10-26 11:34 |只看該作者

奧數及小學數學

囡囡導師是奧數和數學都是收$150每小時,不過高年級唔知會唔唔貴d
原文章由 car168 於 07-10-25 22:29 硐表



我很認同你的說法,普通數學很好,奧數就不一定有同等結果.所以我想問一問兩種不同老師收費?(一對一)

Rank: 3Rank: 3


324
7#
發表於 07-10-27 10:04 |只看該作者
原文章由 ssdiana 於 07-10-24 10:14 硐表
How old will the child start the first training? at Primary 4 or 5 or at primary 2 or 3?


奧數題目無論程度深和淺都要經過思考的,香港小學課程所教的學習方法不容易適應,但如能學得到的話,孩子的思維進步一定比其他同學優勝.......

Rank: 4


721
8#
發表於 07-10-29 21:05 |只看該作者
How old is you child learning the olympic maths? How does that help, can parents share more?

原文章由 kansang 於 07-10-27 10:04 硐表


奧數題目無論程度深和淺都要經過思考的,香港小學課程所教的學習方法不容易適應,但如能學得到的話,孩子的思維進步一定比其他同學優勝.......

Rank: 5Rank: 5


1127
9#
發表於 07-10-30 00:56 |只看該作者
想請問你的價錢是小組定係單對單? 我小朋友(今年四年級)都想學呀!


原文章由 happy-girl 於 07-10-26 11:34 硐表
囡囡導師是奧數和數學都是收$150每小時,不過高年級唔知會唔唔貴d

Rank: 3Rank: 3


311
10#
發表於 07-10-30 11:30 |只看該作者
我呀仔剛由KUMON 轉左讀奧林匹克數, 學左一個月, 都要適應:(  , 呀仔比較鍾意KUMON, 可能先入為主, 而且老師有貼紙獎, 又可以換禮物, 奧數教學比較悶 , 所以呀仔唔係好LIKE.  不過會堅持讀三個月, 睇下係唔係真係唔適合. 不過內容係比較多思考, 小朋友好似唔係好好耐性.  我呀仔係參加遊樂場協會辦的奧數, 大概七十多元一堂, 比較平 , 唔知會唔會影響質素呢 . 係唔係有D類似補習社開辦的奧數會好D架? 價錢係貴D, 但係知唔知有無分別呀? 我問過遊樂場協會, 佢地就話係一樣, 都係由奧林匹克數個會派人去教架.但係我就覺得佢地教得嘛嘛地. 因為佢比家長陪小朋友上堂. 請問各位家長比D意見.  謝謝

Rank: 2


54
11#
發表於 07-10-30 15:37 |只看該作者

奧數

是一對一.

原文章由 claudiaho 於 07-10-30 00:56 硐表
想請問你的價錢是小組定係單對單? 我小朋友(今年四年級)都想學呀!

Rank: 5Rank: 5


3063
12#
發表於 07-10-30 20:16 |只看該作者
我兒子4年級時在外面學奧數,五年級轉左係學校學。我問左我個仔,佢話奧數要學拆解數,有方法做可以計快d。我自己數好渣,睇佢d功課,覺得佢自有一套思維系統去計數,我唔知點解釋,但經佢一解俾我知,我心入面諗又係喎,原來逆轉咁計都得。我相信數學補習老師只會跟數學功課,充其量會俾練習學生做,比較機械式及刻板,但奧數完全靠思維,腦仔要轉動先可以吸收到。


原文章由 car168 於 07-10-23 23:17 硐表
想找教奧數,但不知與普通數學補習老師有無分別?

Rank: 3Rank: 3


311
13#
發表於 07-10-31 11:15 |只看該作者
SANDKL,
請問你呀仔係出面學同係學校學有無分別?
係唔係邊度學都有一樣效果?

Rank: 1


11
14#
發表於 07-10-31 12:43 |只看該作者
大家不要亂來....

奧數導師不是任何一個普通的補習老師可以應付得來。最少學歷要有大學程度,才可以有資格去教低年級的奧數,如果是高年級的,就本身要有奧數訓練知識才可以教奧數。

香港每年都有全港的小五、小六奧數比賽,大家知道嗎,上到中學的奧數學生,他們的參考書是大學的數學書。

一般坊間的補習社,好多時為左市場,是旦找來一些有少少學歷的導師來教,但是他們自己有不少在之前可以未接觸過奧數,或不知道它是何物。

香港,有一家學校係香港數學奧林匹克學校,簡稱奧校,雖說學費不平,要 $2000 先有 12 堂,可是質素就一定有保證。

另外,奧校有一個新的網上平台,是給予學生慢慢由普通數去接觸奧數的,有興趣的就自己慢慢睇。http://www.hkmos.org/

不過,本人只可以說,這個網上平台的構思雖好,但質素麻麻,可能是新的吧,題目時時出錯。

本人有同事幫佢姪仔補習,說到奧數,我發現佢說的奧數,已經不是奧數的題目,像一些 IQ 題似的,所以大家要小心選擇。
http://hk.myblog.yahoo.com/frederick-chung/article?mid=1

Rank: 5Rank: 5


1127
15#
發表於 07-11-1 01:16 |只看該作者
hi, happy-girl

其實囡囡都曾經係自己學校學過奧數 (係由出面的數學學校負責教, 就係個間香港數學學校, 但係教得好差, 我唔想浪費時間同金錢), 而家冇上了, 但我係某程度同意奧數的確係可以幫助小朋友啔發思考, 所以都希望可以比佢再pick up番, 想請問有冇多d老師的資料可以pm比我呀? 謝謝你

原文章由 claudiaho 於 07-10-30 00:56 硐表
想請問你的價錢是小組定係單對單? 我小朋友(今年四年級)都想學呀!

[ 本文章最後由 claudiaho 於 07-11-1 01:29 編輯 ]

Rank: 4


733
16#
發表於 07-11-1 13:21 |只看該作者
請問"等差數列求和"是什麼算式

Rank: 4


656
17#
發表於 07-11-1 13:34 |只看該作者

奥数

1+2+3+4.....+1000 = 多少?


請問"等差數列求和"是什麼算式
:-D :-D :-D :-D

Rank: 5Rank: 5


3063
18#
發表於 07-11-1 20:23 |只看該作者
Honeymum,

我阿仔話出面及學校教既奧數都係俾工作紙佢做,一樣唔係依學校課程,佢話差唔多。我覺得奧數要數學方面掂先會明,否則會覺得難以至於悶。出面坊間有奧數習作,可以去大書局搵搵。係大陸買過一本奧數題目,我覺得好難,尤其對我理d數科咁差既人黎講。

原文章由 Honeymum 於 07-10-31 11:15 硐表
SANDKL,
請問你呀仔係出面學同係學校學有無分別?
係唔係邊度學都有一樣效果?

Rank: 3Rank: 3


324
19#
發表於 07-11-2 09:57 |只看該作者
學林補充習作寫著,學林數學令普通的學生成為精英,而奧數是令到學生成為精英中的精英,須然像說重了一些,但如要學基本奧數,最先的條件是精於四式運算,和熟讀學林應用題,才可開始學習簡單的奧數題目……真是聰明孩子的玩意來的……

Rank: 2


54
20#
發表於 07-11-2 17:33 |只看該作者

奧數

claudiaho
please check pm
原文章由 claudiaho 於 07-11-1 01:16 硐表
hi, happy-girl

其實囡囡都曾經係自己學校學過奧數 (係由出面的數學學校負責教, 就係個間香港數學學校, 但係教得好差, 我唔想浪費時間同金錢), 而家冇上了, 但我係某程度同意奧數的確係可以幫助小朋友啔發思考, 所 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖