關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 孔 嘉 莉 - 「 我 要 做 好 呢 份 功 課 」 ...
發新帖
查看: 1942|回覆: 3
go

孔 嘉 莉 - 「 我 要 做 好 呢 份 功 課 」 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


252
1#
發表於 07-11-9 09:07 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
內容可能長D,要花D時間聽,但,家長們,值得一聽!!
http://www.rthk.org.hk/rthk/radio1/familyaffairs/20071104.html

孔嘉莉講果6種家長們都不知不覺犯下的問題,你地中左幾多呢?

[ 本文章最後由 samantha821 於 07-11-9 11:01 編輯 ]
   0    0    0    0
:-P  :-P  :-P

Rank: 5Rank: 5


1958
2#
發表於 07-11-9 13:28 |只看該作者
發人心醒

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1079
3#
發表於 07-11-9 17:01 |只看該作者
每逄SUN早上都有得聽架,我係鄧藹霖fans。 有一集佢訪問區瑞強,真係教到我們家長學多d野。畢防聽聽。

Rank: 5Rank: 5


1958
4#
發表於 07-11-9 17:22 |只看該作者
我吾係鄧藹霖fans,不過我好鍾意佢請既嘉賓,如林浣心。
有次請左表哥張堅庭,好正好好笑,區瑞強都好正。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖