關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 培道小學, 黃大仙聖母小學
發新帖
查看: 2339|回覆: 11
go

培道小學, 黃大仙聖母小學 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


5426
1#
發表於 07-10-20 10:54 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
有無家長可以俾意見, 如培道小學和黃大仙聖母小學, 你會點選
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


133
2#
發表於 07-10-29 11:01 |只看該作者
我個女而家讀緊聖母 小 一, 你想知咩

Rank: 3Rank: 3


175
3#
發表於 07-10-29 12:59 |只看該作者

我都好想知

我個仔今年k2, 現在留意緊好幾間學校, 其中一間是培道小學,
我上過個網頁, 我幾認同校長的辦學理念, 我也見過他們的學生,
很乖, 很純(可能個別); 成績方面可能要求不太高, 但學校很注重品德培育。我希望有子女讀培道, 入來傾下!


3496
4#
發表於 07-10-29 14:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2106
5#
發表於 07-10-29 16:07 |只看該作者
原文章由 shirley73a 於 07-10-29 14:48 硐表
我個仔喺培道讀咗3年多了. 由K.3開始到而家上咗P.2. 佢都好乖, 功課唔算太多, 亦唔算太深. 但佢讀得好開心!! 唔知你地仲想知D mug呢??!



shirley,


hi ! 我仔仔又係培道小2喎,佢係愛班,唔知係咪同你小朋友同一班呢 .
[img align=right]http://i116.photobucket.com/albums/o21/keiyan76/CEO.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


291
6#
發表於 07-10-29 16:46 |只看該作者
原文章由 shirley1509 於 07-10-29 11:01 硐表
我個女而家讀緊聖母 小 一, 你想知咩

hello!
我想請問聖母小學d功課量如何?
謝謝!

Rank: 6Rank: 6


5426
7#
發表於 07-11-1 14:01 |只看該作者
Shirley 1509, 我想請問一下, 你女兒是否由聖母幼稚園升上小學呢, 如只讀一般的村校, 會否讀得辛苦, 及知唔知聖母幼稚園程度是否好淺, 聽說(只是聽說)淺, 上小一時是否難跟上, 因我只是聽說, 所以想知道真正情況, 我想幫女兒報這所幼稚園及直上中小學, 謝謝

Rank: 3Rank: 3


133
8#
發表於 07-11-7 12:50 |只看該作者
Pyma
是呀,我個女係由幼稚園讀到直升小學的,而家剛剛 P. 1 ,聖母幼稚園的確是好淺的, 因為係冇默書,冇測驗,冇考試,只係得評估:-| ,如果你想直上小學,又追得上學的程度, 幼稚園你就要自己教好多嘢, 如果唔係會追得辛苦的囉,:cry:  我個女而家P.1 我都不知幾辛苦呀,不過學校係一間好學校嚟嘅。

Rank: 3Rank: 3


133
9#
發表於 07-11-7 12:55 |只看該作者
功課都唔少架, 每天都有 5-7 樣

原文章由 紫菜 於 07-10-29 16:46 硐表

hello!
我想請問聖母小學d功課量如何?
謝謝!

Rank: 4

醒目開學勳章


634
10#
發表於 07-11-7 13:20 |只看該作者
Hi Shirley 1509,

請問你知唔知道聖母小學有幾多%升上聖母書院呢 ? 因為小學係私小, 而中學係津貼, 唔知中學會留幾多學位俾番聖母小學嘅同學呢 ?

Rank: 3Rank: 3


133
11#
發表於 07-11-7 14:16 |只看該作者
據我所知上中學 係有 80 % ,,只要你小學成績唔太差, 都應該入得返去。


原文章由 PansyMummy 於 07-11-7 13:20 硐表
Hi Shirley 1509,

請問你知唔知道聖母小學有幾多%升上聖母書院呢 ? 因為小學係私小, 而中學係津貼, 唔知中學會留幾多學位俾番聖母小學嘅同學呢 ?


Rank: 5Rank: 5


2252
12#
發表於 07-11-7 14:16 |只看該作者
原文章由 shirley73a 於 07-10-29 14:48 硐表
我個仔喺培道讀咗3年多了. 由K.3開始到而家上咗P.2. 佢都好乖, 功課唔算太多, 亦唔算太深. 但佢讀得好開心!! 唔知你地仲想知D mug呢??!



我想問吓培道小學升中派位的情況如何?有多少派去英文中學?
‹ 上一主題|下一主題