關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 各位MAMA...有野想請教你地........
發新帖
查看: 1712|回覆: 10
go

各位MAMA...有野想請教你地........ [複製鏈接]

Rank: 4


863
1#
發表於 07-10-29 00:40 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我個BB而家16個月,正為他找N1幼兒園而煩惱......
有幾個問題想請教你地...希望你們將經驗話我知..THX
1.想問讀活動教學幼稚園既家長....小朋友去到小一會唔會跟D課程跟得好吃力??  定係無影響呀??
2.讀傳統果D小朋友到小一又係點架呢?
3.讀過沙田/大圍 幼兒園/幼稚園既家長,可唔可以講下你間學校既野比我D,或者邊間好呀?

我都知我D問題好煩...但希望你地講下比我知,因為我身邊無人幫到我,問我老公佢就話:你鐘意邊間咪邊間囉!=.=....而我99就只係叫我報聖心,佢話名校好D=.=!!但我就唔太鐘意傳統既,所以我好煩惱~_~!!!唔知點好...................
   0    0    0    0

Rank: 4


863
2#
發表於 07-10-29 14:44 |只看該作者
無人回應既........./_\

Rank: 3Rank: 3


307
3#
發表於 07-10-29 15:39 |只看該作者
你的小朋友現在要報讀兩歲班啫,未係K1,所以可以慢慢想清楚下一年幼稚園的選擇和升學的路向。我覺得N1的要求是不同的,N1最緊要近,老師有愛心有經驗,學校衛生良好,作息安排好。因為兩歲的小朋友最主要上幼兒班學習群体社交,養成良好習慣。


原文章由 cathy_kin8 於 07-10-29 00:40 硐表
我個BB而家16個月,正為他找N1幼兒園而煩惱......
有幾個問題想請教你地...希望你們將經驗話我知..THX
1.想問讀活動教學幼稚園既家長....小朋友去到小一會唔會跟D課程跟得好吃力??  定係無影響呀??
2.讀傳統果D小朋友 ...

Rank: 4


863
4#
發表於 07-10-29 20:48 |只看該作者
原文章由 peppergin 於 07-10-29 15:39 硐表
你的小朋友現在要報讀兩歲班啫,未係K1,所以可以慢慢想清楚下一年幼稚園的選擇和升學的路向。我覺得N1的要求是不同的,N1最緊要近,老師有愛心有經驗,學校衛生良好,作息安排好。因為兩歲的小朋友最主要上幼兒班學習群体社交,養成良好 ...


多謝你的回應.....但是由n1轉第2間讀k1會唔會唔慣架...?

醒目開學勳章 王國長老


59483
5#
發表於 07-10-29 22:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


307
6#
發表於 07-10-30 10:55 |只看該作者
習唔習慣係小問題,好多小朋友都唔讀N1啦,個個讀K1都係要適應ga...就算讀緊K1,放完暑假回校上K2,都要適應ga la..

當然如果你屋企附近已有間好合適(課程及升學)的幼稚園由N1-K3都有的就唔使煩,即刻報lu。

我以前(及將會)的情況是心儀的幼稚園沒有兩歲班,所以會在屋企附近找幼兒院,三歲再轉入心儀幼稚園。

原文章由 cathy_kin8 於 07-10-29 20:48 硐表


多謝你的回應.....但是由n1轉第2間讀k1會唔會唔慣架...?

Rank: 2


35
7#
發表於 07-11-3 20:32 |只看該作者
我0個時囡囡2歲時    都有煩惱過呢個問題
到底係幫佢報全英文嘅學前班   定係中文好
但學前班係未洗寫生字同認字住0個喎
所以我都係幫佢報左全英文嘅學前班
等佢有機會聽多d    同迫佢講多d
雖然屋企人全部都講廣東話
但囡囡學返黎都會一句句英文咁講
我覺得效果唔錯   廣東話響屋企日日都有得講la

但如果真正要讀k1 嘅時候就要諗清楚
因為要開始學中文    要認字同做線條練習
中文確實係唔易教    你要諗清楚   你有冇本事響屋企教識佢
有冇咁嘅心機同時間     0個時囡囡學校嘅主任同我傾過
佢話中文其實比英文難學   所以建議我k1應該比囡囡讀返本地班
如果諗住比囡囡讀國際學校   咁中文就冇咁重要
但如果係諗住讀返本地小學   咁就最好讀本地班la

Rank: 4


863
8#
發表於 07-11-5 15:34 |只看該作者
我而家想n1幫佢報返本地班,但都有英文堂上,然後星期6上一堂英文playground或者係英文音樂班,咁樣好唔好呀??

醒目開學勳章 王國長老


59483
9#
發表於 07-11-5 16:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


863
10#
發表於 07-11-5 21:28 |只看該作者
原文章由 Charlotte_mom 於 07-11-5 16:47 硐表
我覺得phonics一定要學, 因為對reading好有幫助, 其實好多小朋友, 睇書都未必識得晒d字, 不過識phonics就可以拼音, 閱讀起黎自信好多
另外, 俾小朋友習慣細細個就同外國人溝通, 我個女初時都只係this one, that one, ...



咁phonics要另外出去學定學校有得學呀?

醒目開學勳章 王國長老


59483
11#
發表於 07-11-5 22:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖