- 在線時間
- 552 小時
- 最後登錄
- 19-11-25
- 國民生產力
- 419
- 附加生產力
- 64
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-6-10
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 572
- 主題
- 28
- 精華
- 0
- 積分
- 1055
- UID
- 86967
 
|
原文章由 timcathymama 於 07-10-18 23:30 硐表 
各位,
我的兒子今年讀小四,但發現有專注力不足的問題,我又不想他吃藥,請問有冇人聽過或參加Dore Centre 的programme,除了費用貴,請問對於純ADD問題的孩子是否有效?
Tim Mama ...
我仔係ADHD仔,我都無俾佢食葯架!因為太多副作用,同埋嗰D葯都係令佢好攰令佢活躍吾起...我之前有外家SUPPORT就去俾個仔做感覺統合訓練,真係好有效!但之後自己俾錢又應付吾到咁貴學費,而且聽個治療師講查實D仔去到咁上下大個仔,去戶外任佢跑做多D運動甚至玩機動遊戲俾佢地FING下都有感統既效果,所以,我依家都係KEEP住逢星期六日同假期都的個仔去行山去戶外玩.
同埋一定要戒電視囉!我以前都係無諗過原來電視係有咁大破壞力,一路都無正視,但到我呢個學期九月開學起,我硬性規定屋企電視同所有發聲既音響,星期一至五都全面吾準開,即係吾俾個仔睇電視,淨係星期六日俾佢睇( 星期六日一朝早都係俾我的左出街玩,所以基本上都睇吾到好多電視...星期六日頂多都係睇到兩至三個電視節目,加埋都只係個半鐘),,,結果,真係明顯易教過以前好多,仲要依家佢背到書,做得哂功課,做數學又明顯少左'吾用腦又亂咁答野'既情況...
所以,如果你係諗住自己教掂個仔改善專注力問題,第一件事,真係要幫佢戒左電視同打機癮佢,然後閒時多D俾佢做運動郁動多D,真係會好好好多架!!!試下啦~~~ |
|