關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 和富慈善基金李宗德小學 有關新小一面試日期
發新帖
查看: 3974|回覆: 4
go

有關新小一面試日期 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


212
1#
發表於 07-10-1 16:12 |顯示全部帖子
原文章由 happymamma 於 07-10-1 14:26 硐表
我收到, 10月7日 8:30am面試。
我聽朋友講, 前年他小朋友考他講故事, 是朋空講的 , 我都平常心去面對!

我諗現在考冇咁簡單,以前李宗德啲家長都冇提要朋空講故事,只是面對老師提問一些生活事,有家長話9月7日前交表已經開始面試了。

Rank: 3Rank: 3


212
2#
發表於 07-10-7 14:01 |顯示全部帖子
原文章由 seven7 於 07-10-7 13:13 硐表



剛剛完成面試,比想象中難呀!

因為今年係小朋友自己入去面試,
而家長就係conference room度做試卷,
我仔話入到去玩飛行琪,跟住聽故事,
要畫畫,寫自己個名,跟住答問題!

我見佢評分標準度,有四大項架,
搞到我去到有少少緊張,
...

我小朋友都同妳仔仔講嗰啲都一樣:loveliness: ,真係估唔到家長需要做試卷 ,今年真係難咗啲 ,以為10月12日公佈取錄名單 ,現在開始等17日後先知結果 ,很緊張。

Rank: 3Rank: 3


212
3#
發表於 07-10-7 20:33 |顯示全部帖子
我自己做果份試卷都唔掂,我見有啲家長很勢利,已寫定咗一張紙帶定嚟,填噃張試卷到,有啲帶埋一本李宗德嘅小冊子睇同埋寫,以我............... ,憑自己腦海裡嘅對學校理念寫出來,如果要計分, 我就............,我小朋友都冇用英文及普通話問,你哋記唔記得,小朋友面試卷,第一部份是禮貌同埋什麼呢?

Rank: 3Rank: 3


212
4#
發表於 07-10-7 22:00 |顯示全部帖子
原文章由 Dicky_Ma 於 07-10-7 21:02 硐表
計分就慘, 點解D家長會有準備既? 係唔係今年簡介會有講呢?? 唉! 我果日唔得閒無去聽, 諗住同上年講既差唔多! 我答得最多果項都係得兩行字, 我見有D家長臨場打電話比人問. 都好似寫左幾多咁.

阿仔話問左:
1.有無去過 ...

今年簡介會我有去聽,但冇提到要填問卷,我見啲家長都係寫咗幾多,以我緊張到填到有時寫錯字,當時真係好緊張,怕自己寫得不好,令到我小朋友嘅入學機會低咗,我丈夫話可能有啲家長有朋友好早面試,可能通知她們有問卷這件事啦!

Rank: 3Rank: 3


212
5#
發表於 07-10-7 22:07 |顯示全部帖子
現在以平常心等結果啦!
‹ 上一主題|下一主題