- 在線時間
- 123 小時
- 最後登錄
- 12-1-15
- 國民生產力
- 27
- 附加生產力
- 10
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-6-15
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 175
- 主題
- 28
- 精華
- 0
- 積分
- 212
- UID
- 87602
 
|
原文章由 Dicky_Ma 於 07-10-7 21:02 硐表 
計分就慘, 點解D家長會有準備既? 係唔係今年簡介會有講呢?? 唉! 我果日唔得閒無去聽, 諗住同上年講既差唔多! 我答得最多果項都係得兩行字, 我見有D家長臨場打電話比人問. 都好似寫左幾多咁.
阿仔話問左:
1.有無去過 ...
今年簡介會我有去聽,但冇提到要填問卷,我見啲家長都係寫咗幾多,以我緊張到填到有時寫錯字,當時真係好緊張,怕自己寫得不好,令到我小朋友嘅入學機會低咗,我丈夫話可能有啲家長有朋友好早面試,可能通知她們有問卷這件事啦! |
|