- 在線時間
- 279 小時
- 最後登錄
- 08-9-21
- 國民生產力
- 68
- 附加生產力
- 2
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-9-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 594
- 主題
- 2
- 精華
- 0
- 積分
- 664
- UID
- 103461

|
小朋友覺得最難的就係題材,記敘生活發生的事比較容易d. 例如星期日有d特別的事情發生---第一次去太空館,你就幫佢recall:可以記低星期六晚已興奮到訓唔著呢d心情.心目中的'蓮茸飽'內的'蓮茸'會係點既呢?星期日我地搭咩車去呀?途中有咩特別事發生呀?去到見到d乜?邊樣係最深刻印象?最後係寄望,覺得好唔好玩,將來會唔會想做太空人......
當個期無咩特別事,就講下發左咩夢囉.
原文章由 wnanama 於 07-10-12 06:21 硐表 
學校派了兩本--一中一英日記簿.叫小朋友下周一交.
佢話唔知點寫.
請問大家可否分享一下心得呢?點樣可以一步步guide住小朋友?如何教比較有效又唔會好似幫晒小朋友作咁? ... |
|