關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 如何教小朋友寫中/英文日記?
發新帖
查看: 1544|回覆: 2
go

如何教小朋友寫中/英文日記? [複製鏈接]

Rank: 2


81
1#
發表於 07-10-12 06:21 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
學校派了兩本--一中一英日記簿.叫小朋友下周一交.
佢話唔知點寫.
請問大家可否分享一下心得呢?點樣可以一步步guide住小朋友?如何教比較有效又唔會好似幫晒小朋友作咁?
   0    0    0    0

Rank: 4


664
2#
發表於 07-10-12 09:24 |只看該作者
小朋友覺得最難的就係題材,記敘生活發生的事比較容易d.  例如星期日有d特別的事情發生---第一次去太空館,你就幫佢recall:可以記低星期六晚已興奮到訓唔著呢d心情.心目中的'蓮茸飽'內的'蓮茸'會係點既呢?星期日我地搭咩車去呀?途中有咩特別事發生呀?去到見到d乜?邊樣係最深刻印象?最後係寄望,覺得好唔好玩,將來會唔會想做太空人......

當個期無咩特別事,就講下發左咩夢囉.


原文章由 wnanama 於 07-10-12 06:21 硐表
學校派了兩本--一中一英日記簿.叫小朋友下周一交.
佢話唔知點寫.
請問大家可否分享一下心得呢?點樣可以一步步guide住小朋友?如何教比較有效又唔會好似幫晒小朋友作咁? ...

Rank: 2


90
3#
發表於 07-10-12 14:10 |只看該作者
小朋友語言表達能力冇咁好,用畫畫方法會覺得輕鬆啲,最初兩次寫週記我叫囝囝先唸唸今個星期內有什麼特別開心的事,然後叫佢畫出來,佢好快就畫咗幾幅畫,我然後叫佢話比我聽幅畫是關於什麼,再叫他將剛才所講的用文字寫出來。如事者兩次之後,囝囝就掌握咗,唔駛再畫畫,可以直接寫,如果你小朋友喜歡畫畫,都可以試下呢個方法。

GGmonster
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖