關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問有小一 上午working 媽咪, 你地點跟小朋友功課呢? ...
發新帖
查看: 1418|回覆: 5
go

請問有小一 上午working 媽咪, 你地點跟小朋友功課呢? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1469
1#
發表於 07-10-1 14:22 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
是放工後自己跟, 定係俾補習社跟.

若可以的話, 你地決定resign嗎. 若resign都會放補習班嗎, 定係完全自己跟, 因認為補習班冇咁好呢.
   0    0    0    0


1179
2#
發表於 07-10-1 18:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 1


5
3#
發表於 07-10-2 14:02 |只看該作者
唉......如果可以quit份工,我都願意成日睇住囡囡,但只得老公一人,點夠用呢!
我都係在職媽媽,我自問無本事睇住囡囡,又要顧住份工,我遇到一個好好既補習老師,跟佢既功課,so far都好盡心教囡囡,而家跟o左囡囡一年,而家囡囡懂得自律、老師走o左自己都會溫習,所以我而家都會keep住做工作,幫囡囡儲大學學費!

Rank: 4


520
4#
發表於 07-10-2 15:14 |只看該作者
我小朋友今年都係升小一, 我同樣是在職的媽媽, 但我無想過要他上補習班, 亦有考慮放棄工作自己揍, 但係自己又無耐性,怕會激死,
而且怕會做成依賴. 我都係要佢係我放工前自己完成功課, 幼稚園已經係咁做都OK, 但係放完個暑假就"冷"散哂, 返o左學一個月日日都做漏, 晚上重要花好多時間睇佢功課, 不過最近兩日已經可以自己完成哂功課,重自己溫習埋默書tim,咁我都放心返, 我覺得陪養佢自己獨立好緊要.

Rank: 2


49
5#
發表於 07-10-3 14:01 |只看該作者

我也是在職媽咪,現在仔仔已中一了。

原文章由 cyiuch 於 07-10-2 15:14 硐表
我小朋友今年都係升小一, 我同樣是在職的媽媽, 但我無想過要他上補習班, 亦有考慮放棄工作自己揍, 但係自己又無耐性,怕會激死,
而且怕會做成依賴. 我都係要佢係我放工前自己完成功課, 幼稚園已經係咁做都OK, 但係放 ...


我也是在職媽咪,現在仔仔已升中一了。

妳地好,我也是在職媽咪,現在仔仔已升中一了。他的小學成績總算不錯,可與妳們分享一下。

其實,在小學階段真的不用日日補習。但在小一的時侯要好小心處理,就是要給他們一個訊息-----讀書就是讀書,要認真!要給他們有個好的開始。

在小學的階段不宜放手,要跟足。要在他們的身邊不斷地扶持及支持他們。如時間許可,可抽時接送他們上下課,多一些了解學校的情況。

可讓他們參加學校的團隊活動(如合唱團,管弦樂團....),都能令他們對學校產生歸屬感,肯定自己的價值,對學習是有幫助的。

Rank: 3Rank: 3


448
6#
發表於 07-10-5 18:57 |只看該作者
HIHI


our daughter p.2 this yr last yr for the 1st term
every day very busy beecause i have a work ar
she go to school in afternnoon, after school and dinner around 8:00 more and she do the homework very slow ,so my frd introuduce the tutor centre to me at night she do ger homework and in the morning go to tutor centre
the teacher will prepare the workshht to her to do and dication
so i am not busy at night because you does not listen me
she only listen the tutoe teacher


hilouey


原文章由 bobo2001 於 07-10-1 18:00 硐表
我都係一個在識的媽媽, 仲係要成7點幾先返到home嗰隻. 阿囡今年升左上小一. 由幼稚園閞始, 我已經訓練佢自己放學回來要先做好自己的功課(當然真係唔識才留待我回來做), 我也會前一晚比定d練習佢or生字, 等佢有空再寫 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖