- 在線時間
- 213 小時
- 最後登錄
- 22-9-2
- 國民生產力
- 42
- 附加生產力
- 380
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-6-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 98
- 主題
- 6
- 精華
- 0
- 積分
- 520
- UID
- 85640

|
我小朋友今年都係升小一, 我同樣是在職的媽媽, 但我無想過要他上補習班, 亦有考慮放棄工作自己揍, 但係自己又無耐性,怕會激死,
而且怕會做成依賴. 我都係要佢係我放工前自己完成功課, 幼稚園已經係咁做都OK, 但係放完個暑假就"冷"散哂, 返o左學一個月日日都做漏, 晚上重要花好多時間睇佢功課, 不過最近兩日已經可以自己完成哂功課,重自己溫習埋默書tim,咁我都放心返, 我覺得陪養佢自己獨立好緊要. |
|