關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 怎樣可以令孩子活躍,好動d ?
發新帖
查看: 1502|回覆: 12
go

怎樣可以令孩子活躍,好動d ? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3218
1#
發表於 07-10-3 12:03 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我個女由n1到依家小二, 老師對佢評語好好, 佢係一個好守紀律的小朋友, 班主任話佢上堂從來無傾計好專心果隻. 但係大大吓, 我發覺佢唔同其他小朋友一樣好動. eg: 課外活動, 佢從來唔會主動參加,樣樣都話無興趣. 我覺得佢唔鐘意同差不多的小朋友一起玩, 反而喜歡同我d friends玩. 係學校, 都有1,2個朋友仔,小息只會食嘢同埋和同學仔drawing. 但係到回家時就不停講嘢, 講下呢個講下果個, 經常話呢個唔乖, 果個唔乘. 唔知係唔係家中只有一個小朋友, 所以佢性格係咁呢? 太過內向會令我有d擔心, 有無人可以教下我?
   0    0    0    0

Rank: 2


75
2#
發表於 07-10-3 14:24 |只看該作者
原文章由 Kittymummy 於 07-10-3 12:03 硐表
我個女由n1到依家小二, 老師對佢評語好好, 佢係一個好守紀律的小朋友, 班主任話佢上堂從來無傾計好專心果隻. 但係大大吓, 我發覺佢唔同其他小朋友一樣好動. eg: 課外活動, 佢從來唔會主動參加,樣樣都話無興趣. 我覺 ...


做義工又太細,可參加多些團体活動,多些與小的朋友接觸.如果向動的方面想,可以考慮游水,跑步....

Rank: 5Rank: 5


3218
3#
發表於 07-10-3 14:45 |只看該作者
佢又話無興趣.....但我又唔可以迫佢, 咁點算好?

原文章由 火影忍媽 於 07-10-3 14:24 硐表


做義工又太細,可參加多些團体活動,多些與小的朋友接觸.如果向動的方面想,可以考慮游水,跑步....

Rank: 5Rank: 5


1948
4#
發表於 07-10-3 16:03 |只看該作者
佢鍾意同你d friend 玩, 咁你地玩乜野呀?

會不會佢思想過於成熟, 所以不肖與同齡的同學仔玩呢?
咁你試下搵d 課程, 班中年紀稍長的佔多的, 看看會不會好一點。有時小朋友都會厭小朋友幼稚架! (e.g. 同一類課程, 有給 6-8 歲的, 及 8-12歲的, 你咪同佢報 8-12歲那一班~)
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~

Rank: 5Rank: 5


3218
5#
發表於 07-10-3 17:18 |只看該作者
佢鐘意同我d friends玩game (eg:uno), 傾計, drawing...etc
好鬼多嘢講, 好似個大人咁!

原文章由 jk67jk 於 07-10-3 16:03 硐表
佢鍾意同你d friend 玩, 咁你地玩乜野呀?

會不會佢思想過於成熟, 所以不肖與同齡的同學仔玩呢?
咁你試下搵d 課程, 班中年紀稍長的佔多的, 看看會不會好一點。有時小朋友都會厭小朋友幼稚架! (e.g. 同一類課程, 有給 6- ...

Rank: 5Rank: 5


1948
6#
發表於 07-10-3 17:36 |只看該作者
原文章由 Kittymummy 於 07-10-3 17:18 硐表
佢鐘意同我d friends玩game (eg:uno), 傾計, drawing...etc
好鬼多嘢講, 好似個大人咁!



咁即是你女兒屬「思想文靜型」, 你無謂逼佢參加佢唔喜歡的項目。 叫佢揀一樣運動 —— 一生一體藝嘛! 解釋佢聽學一樣的運動, 旨在對身體有益。 其他的唔駛再勉強佢。

如果佢唔知點揀, 你D朋友玩乜運動, 帶埋佢去玩吓, 有左可以一齊運動的好朋友, 佢可能肯去學。
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~

Rank: 4

醒目開學勳章


974
7#
發表於 07-10-3 19:53 |只看該作者
其實我覺得唔關獨生子既事, 我個女都係獨生女, 但係由細到大都好活躍, 初時我仲以為佢有過度活躍症, 攪到我都唔知帶唔帶佢出街, 其實你可以同佢去多 d 有小朋友一齊玩既活動, 又或者你有冇d朋友都有小朋友嫁, 約埋一齊去玩, 例如: 野餐, 放風箏, 踏單車....總知一d好動既, 唔好咁靜, 教佢見到人都要 say hello or 叫人, 我個女依家返活動班, 見到 d 小朋友就 hello 前 hello 後嫁啦, 好似識左好耐咁.....其實係第一次見咋

Rank: 5Rank: 5


3218
8#
發表於 07-10-3 22:45 |只看該作者
嵐嵐mimi, 你講對了. 佢係唔鐘意叫人, 佢唔係無禮貌, 而係蚊之咁細聲, 笑笑口又怕羞. :tongue:

原文章由 嵐嵐mimi 於 07-10-3 19:53 硐表
其實我覺得唔關獨生子既事, 我個女都係獨生女, 但係由細到大都好活躍, 初時我仲以為佢有過度活躍症, 攪到我都唔知帶唔帶佢出街, 其實你可以同佢去多 d 有小朋友一齊玩既活動, 又或者你有冇d朋友都有小朋友嫁, 約埋一 ...

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2896
9#
發表於 07-10-3 23:52 |只看該作者
kittymummy
我個case同你一模一樣 ,我個女K3,睇到你講你個女既性格我仲以為係我個女,佢出年P1喇,又要重新識過d同學仔,佢咁cool,我真係好擔心:cry: :cry: ,不過好彩佢肯上興趣班,我幫佢咩都報,吸收知識係其次,最重要係識到多d朋友仔,希望總有一兩個啱key
原文章由 Kittymummy 於 07-10-3 12:03 硐表
我個女由n1到依家小二, 老師對佢評語好好, 佢係一個好守紀律的小朋友, 班主任話佢上堂從來無傾計好專心果隻. 但係大大吓, 我發覺佢唔同其他小朋友一樣好動. eg: 課外活動, 佢從來唔會主動參加,樣樣都話無興趣. 我覺 ...

Rank: 3Rank: 3


392
10#
發表於 07-10-4 00:19 |只看該作者
Kittymummy,
我個仔又係咁呀, 我成日教佢要主動同人打招呼, 不過佢都好少理, 就算叫人都吾係好大聲果隻.....終於我就搵左佢同學仔同佢比較, 話佢知阿邊個邊個見倒我都有同我打招呼, 叫我"hello auntie" 我好開心, 同佢解釋要做個有禮貌孩子, 佢都算鍾意同人比較, 見我讚佢同學仔, 佢又要做到人地咁好, 雖然我都知比較吾係咁好, 不過無辦法, 佢暫時都受呢套
原文章由 Kittymummy 於 07-10-3 22:45 硐表
嵐嵐mimi, 你講對了. 佢係唔鐘意叫人, 佢唔係無禮貌, 而係蚊之咁細聲, 笑笑口又怕羞. :tongue:

Rank: 5Rank: 5


3218
11#
發表於 07-10-4 09:06 |只看該作者
哈哈, 小木偶媽咪. 至於興趣班, 外面要比$個d我個女都肯上. 但係唔知點解係學校係比較cool 同靜d.

原文章由 小木偶媽咪 於 07-10-3 23:52 硐表
kittymummy
我個case同你一模一樣 ,我個女K3,睇到你講你個女既性格我仲以為係我個女,佢出年P1喇,又要重新識過d同學仔,佢咁cool,我真係好擔心:cry: :cry: ,不過好彩佢肯上興趣班,我幫佢咩都報,吸收知識係其次, ...

Rank: 5Rank: 5


3218
12#
發表於 07-10-4 09:11 |只看該作者
Tabotabo, 呢招我都有用過. 我話人地個仔好有禮貌, 佢仲好串咁答我: "嘜你好鐘意佢咩? 如果你咁鐘意佢的話, 你同佢講嘢拉, 唔駛理我拉!"

原文章由 tabotabo 於 07-10-4 00:19 硐表
Kittymummy,
我個仔又係咁呀, 我成日教佢要主動同人打招呼, 不過佢都好少理, 就算叫人都吾係好大聲果隻.....終於我就搵左佢同學仔同佢比較, 話佢知阿邊個邊個見倒我都有同我打招呼, 叫我"hello auntie" 我好開心, 同 ...

Rank: 3Rank: 3


370
13#
發表於 07-10-4 09:40 |只看該作者
原文章由 Kittymummy 於 07-10-3 12:03 硐表
我個女由n1到依家小二, 老師對佢評語好好, 佢係一個好守紀律的小朋友, 班主任話佢上堂從來無傾計好專心果隻. 但係大大吓, 我發覺佢唔同其他小朋友一樣好動. eg: 課外活動, 佢從來唔會主動參加,樣樣都話無興趣. 我覺 ...

你女兒同我姪女好似 , 她是唔想沒有時間玩才咩都唔學 , 最鍾意對電腦和nds , 我都覺得有問題 , 但亞哥話現在個個都咁架啦 ! 仲話我唔比我兩個女打機唔得架會脫節 !!!!!我兩個女得6yrs和4yrs !
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖