關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 點解而家只讀小學已咁大壓力?
查看: 14298|回覆: 70
go

點解而家只讀小學已咁大壓力? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2528
1#
發表於 07-9-16 14:18 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
朋友兒子剛上小學,
全家已戒備緊,
平時唔准開電視,
一早未天光就要起身,
7點未瞓醒上校車, 四點先放開,
回家即做功課, 跟住就溫書練琴,
星期六日要上d密密麻麻既課外活動,
包括提昇成績既中,英,數,
又要隕習每星期既默書,
小朋友既童年就只有學習, 學習再學習,
考試父母仲要放假陪伴溫習
完全失去童真
再睇見另外一個朋友既女兒,
佢地住係外國,
小朋友每天精神奕奕咁上學
9 點至3點, 放學大把時間親子活動,
有時間去睇喜歡看既書,
星期六日可以出外遊玩or
參加社區活動, 去library消磨一整天,
見佢地真係感受到"童年不知愁滋味"

唔好意思係處發up風, 不過真係有感而發
   0    0    0    0

Rank: 1


26
2#
發表於 07-9-16 14:48 |只看該作者
agreed. 我有朋友d仔女讀國際學校, 不知幾開心
全統學校, 而家連音樂科考試都要考樂器及要做聽音樂會report.
真係考試係為分數.以前我讀書時代只考唱歌.
原文章由 overview 於 07-9-16 14:18 硐表
朋友兒子剛上小學,
全家已戒備緊,
平時唔准開電視,
一早未天光就要起身,
7點未瞓醒上校車, 四點先放開,
回家即做功課, 跟住就溫書練琴,
星期六日要上d密密麻麻既課外活動,
包括提昇成績既中,英,數,
又要隕習每星期 ...

Rank: 3Rank: 3


128
3#
發表於 07-9-16 14:49 |只看該作者
其實不是每個小學生都是這樣。從你的描述,有很大部份的壓力是來自家長。只要家長給小朋友多一點空間,壓力便可以成為長成的動力。否則,忘記了成長是一場長途賽,而只為一時的成果,只會各方面都受苦的。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


10249
4#
發表於 07-9-16 15:06 |只看該作者
雖然我仔仔未讀小學, 但我也可以想像將來上學的時間分配
某程度上, 我覺得香港小學太早返學, 但亦未見得早放學
小學全日制, 表面上好似話多o的時間有其他活動, 等小朋友可以做晒功課先返屋企, 等家人可以唔駛咁辛苦
事實上呢 ??? 相信呢度好多家長深感體會
咪又係將全部時間留番o黎上課, 活動可能俾以前多咗o的
但係又距離家長心目中想學o既有點不同
功課仲要留係放學後五六七點作戰
上課時間長, 佢本身又好累, 自己想安排一o的活動俾小朋友平日做變得很難, 每日又晨早起身, 不要說小朋友, 準備小朋友返學的媽媽也很累
我個人很懷念以前上下午校的生活,
返上午班的, 下午有很多時間可以玩, 學o野
返下午班的, 就可以遲o的起身, 上午瞓醒先做功課
亦讓家長可因應自己的情況作選擇
特別是才小一, 二的小朋友, 每天差不多有八小時留在學校, 真的太長了, 留在家可以與家人的時間亦不多
可惜的是, 現在有的半日制小學買少見少 , 可否回復以往, 或讓全日制及半日制並存??

Rank: 5Rank: 5


2528
5#
發表於 07-9-16 15:12 |只看該作者
而事實我眼見好多朋友既兒女,
好多都係讀緊傳統名校,
佢話如果唔出去補,
根本唔夠人競爭
除非你唔洗理會分數???
但係小朋友一旦失去自信,
因成績or分數差過同班同學,
咁就會無晒動力去讀書

原文章由 TYY 於 07-9-16 14:49 硐表
其實不是每個小學生都是這樣。從你的描述,有很大部份的壓力是來自家長。只要家長給小朋友多一點空間,壓力便可以成為長成的動力。否則,忘記了成長是一場長途賽,而只為一時的成果,只會各方面都受苦的。 ...

Rank: 5Rank: 5


2528
6#
發表於 07-9-16 15:18 |只看該作者
係呀, 我family doctor 話小朋友咁細,
應該最少睡10個鐘
而家番全日, 基本上堂節係一樣,
只係多左吃lunch既時間同多出一堂
自由活動, 不如早點放學好過



原文章由 pamelaywy 於 07-9-16 15:06 硐表
雖然我仔仔未讀小學, 但我也可以想像將來上學的時間分配
某程度上, 我覺得香港小學太早返學, 但亦未見得早放學
小學全日制, 表面上好似話多o的時間有其他活動, 等小朋友可以做晒功課先返屋企, 等家人可以唔駛咁辛苦
...

Rank: 3Rank: 3


334
7#
發表於 07-9-16 19:50 |只看該作者
所以,阿九歲沈小弟弟讀返小學都唔會有乜童年。
即使佢唔駛讀書都識,但係佢d同齡朋友仔忙到連小息都要做定功課,唔得閒同佢一齊過童年..

Rank: 6Rank: 6


6228
8#
發表於 07-9-16 19:51 |只看該作者
我都好唔明點解要返咁早7:50, 放3:15, 我仲係自己接放學, 4點前返到屋企, 食少少野跟住同仔仔睇下功課(仲係學校做左大部份), 預習下, 又問下當日上課教過d咩...... 就已經6點, 6:30食飯, 8點沖涼, 9點訓教, 6:30起身...... 好快就一星期(我覺得生命步伐快左好多, 好快果頭近)

好彩我仔仔唔係傳統學校, 星期六日我地一定出外玩.

Rank: 3Rank: 3


334
9#
發表於 07-9-16 19:56 |只看該作者
上小學仲慘過返大學,有d大學,上五十分鐘就有十分鐘小息比你去toilet或食下早餐。

而加,上兩三堂連堂先一個小小息....仲少過大學...
唔敢舉手上廁所的小朋友仲要忍小便.....:cry:

想當年我返半日制小學,半日都有兩個小息啦﹗


399
10#
發表於 07-9-16 20:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3099
11#
發表於 07-9-16 22:27 |只看該作者
hui1206,

How to do that like you, what about the exam result of
your kid?  He study in traditional or international primary
school.

My kid is P1, after one week, I nearly frustrated.

october

Rank: 4


956
12#
發表於 07-9-16 23:34 |只看該作者
我個仔小一時我也要他睡10小時
8點半上牀,6点半起床
因唔夠瞓真係好辛苦

他设有學琴,佢對音樂無興趣
週未只花一天做功課和温習
我覺得一定要留番D時間玩
他現在小四了,仍然好開心
设什麼壓力

其實只要我個仔開心+健康,就好足夠
當然讀書係重要,但也有少少靠天份
如迫得佢太辛苦,何必呢
况且世事難料,如好似黎姿個細佬
所以要balance下

Rank: 3Rank: 3


337
13#
發表於 07-9-17 00:35 |只看該作者
我都知全日制都好浪費時間, 所以都為囝囝選了半日制, 多d時間及幫佢應付功課, 不過, 他剛升小一都要時間適應, 每日6:35要上校車, 早餐食少少, 佢兩個小息很快完, 寫不完手冊就無小息(佢話佢寫字慢要慢慢寫才靚), 去廁所慢d想食些小食都不可以, 成日見給他的食物完封不動, 他說如上堂時去廁所, 回來後要罰企一陣, 所以佢話要忍, 但又怕佢忍不住, 好可憐呀, 有時聽落都有d心痛 ! 甚麼也幫不了!


937
14#
發表於 07-9-17 01:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


4747
15#
發表於 07-9-17 08:37 |只看該作者
原文章由 IRON 於 07-9-16 19:51 硐表
我都好唔明點解要返咁早7:50, 放3:15, 我仲係自己接放學, 4點前返到屋企, 食少少野跟住同仔仔睇下功課(仲係學校做左大部份), 預習下, 又問下當日上課教過d咩...... 就已經6點, 6:30食飯, 8點沖涼, 9點訓教, 6:30起身 ...


Yes, I also think that primary schools should start a bit later, say, 8:30 am or 9 am will be better for the kids.  A lot of kids have to take school bus at 6:30am, that means they have to wake up at 6am or earlier.  Then they have to finish school until 3pm or later, and some have activities until 4:30pm!  For primary 1 or 2 kids, they cannot have any rest for 10 hours after leaving home, it is too long.  Then after coming back home, still need to finish homework and revise dictations for a few hours, really too much!

[ 本文章最後由 WYmom 於 07-9-17 08:38 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


223
16#
發表於 07-9-17 10:14 |只看該作者

你們是否認為返半日制對小朋友身心會好d?

原文章由 WYmom 於 07-9-17 08:37 硐表


Yes, I also think that primary schools should start a bit later, say, 8:30 am or 9 am will be better for the kids.  A lot of kids have to take school bus at 6:30am, that means they have to wake up a ...

各位家長,

你們是否認為返半日制對小朋友身心會好d?返全日制只是拖長時間, 返到屋企又要做功課, 連玩的時間都冇, 可以選擇都係返半日 好.

Rank: 5Rank: 5


4747
17#
發表於 07-9-17 10:26 |只看該作者
原文章由 Leechi 於 07-9-17 10:14 硐表

各位家長,

你們是否認為返半日制對小朋友身心會好d?返全日制只是拖長時間, 返到屋企又要做功課, 連玩的時間都冇, 可以選擇都係返半日 好.


Some whole day schools arrange extra-curricular activities or homework classes in the afternoon, then it will be better than half day schools as parents then do not need to take the kids to other interest courses or help them finishing homework after school.  

Gradually all schools will change to full day.  So, no choice.

Rank: 4


664
18#
發表於 07-9-17 10:36 |只看該作者
小公主係返全日的,一星期有4日下午有功課堂,基本上可以完成70%-80%的功課,返到屋企不出半小時就一定完成(除了偶一為之的週記),所以佢返全日對我黎講係好過返半日.  

4點幾至5:45就係佢睇卡通片的時間(因為我地兩支公都未放工),校車亦超過8點先上車(當然其他車上的同學就無佢咁好彩係尾二站啦).星期一至星期三都唔駛學野,只係星期四同星期六學游水,還有童軍同學畫畫. 我覺得佢都有幾多時間玩啊.

原文章由 Leechi 於 07-9-17 10:14 硐表

各位家長,

你們是否認為返半日制對小朋友身心會好d?返全日制只是拖長時間, 返到屋企又要做功課, 連玩的時間都冇, 可以選擇都係返半日 好.

Rank: 3Rank: 3


325
19#
發表於 07-9-17 10:59 |只看該作者
原文章由 overview 於 07-9-16 14:18 硐表
朋友兒子剛上小學,
全家已戒備緊,
平時唔准開電視,
一早未天光就要起身,
7點未瞓醒上校車, 四點先放開,
回家即做功課, 跟住就溫書練琴,
星期六日要上d密密麻麻既課外活動,
包括提昇成績既中,英,數,
又要隕習每星期 ...


其實都不是一定的,一半一半啦。小朋友的大部份的壓力是源自家長的心態、安排、要求及期望。只有少許是看小朋友本身的悟性和性格。其實能夠Play Hard兼Work Hard 的小朋友一樣有個快樂童年。問題是還顧四周,為甚麼還有這樣多的家長只偏重Work, Work, Work Hard!:

Rank: 2


38
20#
發表於 07-9-17 11:07 |只看該作者
If the child attends a whole day school and completes homework during the homework session in school, then parents would be more relaxed and can do more parent-child bonding activities after school. But so far, many of my friends' kids attending full day schools  seem to be bringing home more school work...this can be very unhealthy for everyone as the kid seems to have nothing but school-related work, work and more work.
My child attends a half day school so she does bring back tons of work some days..stressing me out so I can imagine how much more stressful it must be for full-day kids with homework.
IS emphasises home-learning, rather than homework parents only need to complement what is taught in school..so home-learing usually means daily reading sessions, activities that can be completed easily within their abilities. What a difference and the kids are much more confident and relaxed.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖