關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 我用老爺個名做監護人, 但由我同老公交表 ...
發新帖
查看: 1054|回覆: 1
go

我用老爺個名做監護人, 但由我同老公交表 [複製鏈接]

Rank: 4


700
1#
發表於 07-9-25 11:56 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我用老爺個名做監護人, 但由我同老公交表, 我要提供什麼證明? 要老爺寫授權書嗎? 要證明我個仔同爺爺住嗎?
   0    0    0    0
我係天天豬, 爸爸媽媽好愛我呀!

Rank: 3Rank: 3


177
2#
發表於 07-9-25 13:57 |只看該作者
原文章由 Joy 於 07-9-25 11:56 硐表
我用老爺個名做監護人, 但由我同老公交表, 我要提供什麼證明? 要老爺寫授權書嗎? 要證明我個仔同爺爺住嗎?


好似要去宣誓, 不如打電話問清楚要什麼文件.

我囡個同學仔用"契媽"(冇關係) 做監護人就要去宣誓.

[ 本文章最後由 曉晴媽咪 於 07-9-25 14:06 編輯 ]
yvonne (^-^), 曉晴已經小五啦!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖