關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問有無家長有小朋友讀福榮街官小?
發新帖
查看: 799|回覆: 1
go

請問有無家長有小朋友讀福榮街官小? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1797
1#
發表於 07-9-17 11:23 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
此校口啤如何?
   0    0    0    0

Rank: 2


69
2#
發表於 07-9-25 12:10 |只看該作者
我小朋友在馬頭涌讀2年班
他很開心老師很好,功課有時多d有時好小
但默書會多但係會在1星期前講定所以有時間同小朋友温習
學習校風都好好,而學校課室畫上好多公仔, 太空圖書室好靚
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖