- 在線時間
- 759 小時
- 最後登錄
- 20-4-26
- 國民生產力
- 180
- 附加生產力
- 1736
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-10-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2578
- 主題
- 67
- 精華
- 0
- 積分
- 4494
- UID
- 31672
 
|
我想可能幾年前既事,我朋友個大仔讀喇小, 個細女讀瑪莉"落", 當年係考,校長有分比既年代,甘學校見哥哥讀喇小,都覺得個家長都係肯為子女學業花心機同時間, 比多add add分個小妹妹, 最重要小妹妹又好精靈.
原文章由 Odin 於 07-9-24 11:42 硐表 
對唔住呀!都係有家長話我知,如果zz咁講,應該信佢。 |
|