關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 喇沙Vs油麻地天主
發新帖
查看: 1908|回覆: 9
go

喇沙Vs油麻地天主 [複製鏈接]


420
1#
發表於 07-9-17 18:16 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
   0    0    0    0

Rank: 4


935
2#
發表於 07-9-20 02:38 |只看該作者
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1138159&page=1#pid19034345

原文章由 giftedmum 於 2007/9/17 18:16 硐表
喇沙同油麻地天主,你會揀邊間?點解呀?


420
3#
發表於 07-9-24 01:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


935
4#
發表於 07-9-24 01:25 |只看該作者
我見好多人囝囝讀喇沙,囡囡就讀瑪利諾,傳聞有交換位,唔知真定假同點運作。

如果你認同喇沙比油天高一線,我覺得你可以博喇沙,搏到,就係天意,咁就要辛苦家長,囝囝入左喇沙當然唔輕鬆,囡囡都唔可以放鬆,除左成積,仲要體藝掂,萬一囡囡升小失利,叩門又冇位o既話,P.1就畀囡囡讀私校,P.2去叩d女校門,例如瑪利諾,但你會勁辛若幾年,不過我覺得係值得。佢地大過之後會多謝你,起碼孫仔孫女有20分,信教仲有25分添。

如果大仔摶唔到,你要有心理準備,當年我個仔派唔到,我地喊晒口,但係搞左幾年,最後到去到心儀學校,而家我地都好開心。

原文章由 giftedmum 於 2007/9/24 01:04 硐表
hello Odin,

多謝你的詳細解說!

我的情況係咁:

我大仔喜歡喇沙,於是我一心向喇沙進發!但之後考慮到細女升小問題,令我也考慮油天。
當然我明白各有利弊。

揀喇沙------如好彩入到,有一間全港最TOP o既直屬中學,我就唔使 ...


420
5#
發表於 07-9-24 01:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


935
6#
發表於 07-9-24 02:36 |只看該作者
---請問咩叫交換位?
聽聞,記住係聽聞!交換位即係,例如亞哥入左某男校,果間男校o既友好女校就會易d收佢妹妹,第時間女校收左個另一個女仔,而佢又有個細佬,間友好男校就會還返個人情,收返佢個細佬,係咪真係咁玩,真係唔知。

---點解如果呀女失利要揀私校呢?
因為私校可以揀間好o既入,情度唔會太差,佢地又會谷你個女,如果你考到頭幾頭,叩門會易好多,當然如果你入到一間唔差o既band 1津校重好啦,分分鐘入左可能你都唔想轉,但係band 1津校邊會咁易入呀?

---你仔仔當年終於入到邊間呀?
你估下,睇下我簽名有d乜?


420
7#
發表於 07-9-24 02:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


935
8#
發表於 07-9-24 06:19 |只看該作者
我囝囝以前間小學應該係有史以來得佢一個可以入到喇沙,不足以參考,係比較異類,千其唔好學,亦唔好怪我唔想講果間學校。

我唔知你而家响咩階段同情況喎,好難畀意見,你介唔介意話我知你對仔女而家幾歲呀,讀緊邊間幼稚園,有冇玩咩課外活動呢......等等。

原文章由 giftedmum 於 2007/9/24 02:48 硐表
我用詞唔好令人誤會:我意思係:最初入左邊間然後終於入到邊間。
我唸我都係朝住喇沙架啦,你有咩建議我仔響呢階段可以做d咩以提升入喇沙機會呢?

Rank: 3Rank: 3


379
9#
發表於 07-9-24 09:52 |只看該作者
好多人仔入到LS,囡未必入到MCS,或者囡入到MCS,囝未必入到LS,一切都係靠運氣.你話有交換位,會引起很多人誤會.


原文章由 Odin 於 07-9-24 01:25 硐表
我見好多人囝囝讀喇沙,囡囡就讀瑪利諾,傳聞有交換位,唔知真定假同點運作。

Rank: 4


935
10#
發表於 07-9-24 11:42 |只看該作者
對唔住呀!都係有家長話我知,如果zz咁講,應該信佢。

原文章由 zz 於 2007/9/24 09:52 硐表
好多人仔入到LS,囡未必入到MCS,或者囡入到MCS,囝未必入到LS,一切都係靠運氣.你話有交換位,會引起很多人誤會.

Rank: 5Rank: 5


4494
11#
發表於 07-9-24 13:57 |只看該作者
我想可能幾年前既事,我朋友個大仔讀喇小, 個細女讀瑪莉"落", 當年係考,校長有分比既年代,甘學校見哥哥讀喇小,都覺得個家長都係肯為子女學業花心機同時間, 比多add add分個小妹妹, 最重要小妹妹又好精靈.







原文章由 Odin 於 07-9-24 11:42 硐表
對唔住呀!都係有家長話我知,如果zz咁講,應該信佢。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖