- 在線時間
- 36 小時
- 最後登錄
- 08-7-8
- 國民生產力
- 53
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-5-28
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 4
- 主題
- 1
- 精華
- 0
- 積分
- 147
- UID
- 139397
 
|
各位靚媽媽, 大家以後叫我做Christine啦, 請多多指教!
我個囡囡今年啱啱升了上小一, 我都好緊張同擔心.
幸好, 可以肯定的說沒有選錯學校俾囡囡. 因為見佢每天都好開心, 又有自信, 主動咁學習, 仲培養了認真閱讀課外書的習慣. 回想當初沒有安排她入讀名校或區內的"第一小學", 覺得都是對她好的. 讓她有發揮的空間, 愉快的學習, 才是長遠對她有裨益的. 現在她是班長, 又得到同學的愛護, 老師的嘉許, 無疑像是打了支強心針.
小朋友都愛被重視.
我十分認同這間學校的教育理念同建立了核心價值, 希望囡囡能繼續"熱愛學習 追求卓越". 開開心心發揮個人潛能.
你的寶寶升小順利嗎? 分享一下你的經驗, 好嗎?
[ 本文章最後由 tinetinelee 於 07-9-20 10:12 編輯 ] |
|