關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 那一間小學用英文教maths ?
查看: 5726|回覆: 37
go

那一間小學用英文教maths ? [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8

醒目開學勳章


15767
1#
發表於 07-8-30 11:21 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
請問那一間小學用英文教maths ?
   0    0    0    0

Rank: 2


64
2#
發表於 07-8-30 11:47 |只看該作者
原文章由 3b 於 07-8-30 11:21 硐表
請問那一間小學用英文教maths ?


ICQM (International Christian Quality Music Primary School)

Rank: 5Rank: 5


1713
3#
發表於 07-8-30 11:49 |只看該作者
St. Clare's Primary School
很多事情,錯過了就沒有了;錯過了就是會變的,緣份也是。人與人之所以能夠成為朋友,成為知己,在於彼此交往的機會多,及彼此的交流坦誠.願主祝福你們!TRACY

Rank: 1


6
4#
發表於 07-8-30 11:52 |只看該作者
原文章由 3b 於 07-8-30 11:21 硐表
請問那一間小學用英文教maths ?

Tack Ching Primary School in Sham Shui Po

Rank: 4


733
5#
發表於 07-8-30 12:47 |只看該作者
沙田石門浸大附屬王錦輝中小學.

Rank: 2


47
6#
發表於 07-8-30 13:50 |只看該作者
原文章由 3b 於 07-8-30 11:21 硐表
請問那一間小學用英文教maths ?


Both DG & DB are using English in teaching Maths.

Rank: 4


595
7#
發表於 07-8-30 14:11 |只看該作者
陳守仁
原文章由 3b 於 07-8-30 11:21 硐表
請問那一間小學用英文教maths ?

[ 本文章最後由 mamimummy 於 07-8-30 14:12 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


117
8#
發表於 07-8-30 14:13 |只看該作者
原文章由 3b 於 07-8-30 11:21 硐表
請問那一間小學用英文教maths ?



土瓜灣聖公會牧愛小學校上午校

Rank: 5Rank: 5


3300
9#
發表於 07-8-30 14:51 |只看該作者
原文章由 ualacinom 於 07-8-30 14:13 硐表



土瓜灣聖公會牧愛小學校上午校


蔡繼有

Rank: 5Rank: 5


1245
10#
發表於 07-8-30 15:43 |只看該作者
1) Marymount

2) St. Joseph
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


3327
11#
發表於 07-8-30 16:39 |只看該作者
聖瑪加利男女英文中小學

Rank: 3Rank: 3


427
12#
發表於 07-8-30 22:49 |只看該作者
請問 st. clare's 的數學, 是不是半中半英呢 ? 定係到某一年級先轉全英呢 ? tks  

原文章由 瑄婷 於 07-8-30 11:49 硐表
St. Clare's Primary School

Rank: 4


579
13#
發表於 07-8-30 22:59 |只看該作者
原文章由 3b 於 07-8-30 11:21 硐表
請問那一間小學用英文教maths ?


DPS拔萃小學

Rank: 4


579
14#
發表於 07-8-30 23:01 |只看該作者
原文章由 3b 於 07-8-30 11:21 硐表
請問那一間小學用英文教maths ?


DPS拔萃小學

Rank: 5Rank: 5


3711
15#
發表於 07-8-31 08:52 |只看該作者
SFA低年班是半英半中的,高年班就不清楚了

原文章由 3b 於 07-8-30 11:21 硐表
請問那一間小學用英文教maths ?

[ 本文章最後由 odelia_ho 於 07-8-31 08:53 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3060
16#
發表於 07-8-31 09:26 |只看該作者
播道書院

Rank: 5Rank: 5


1713
17#
發表於 07-8-31 10:44 |只看該作者
St. Clare's Primary School 的數學是全用英文教的,而暫時係小一至小三用英文數,明年至小四,後年至小五,直至全部小學轉全日班後,全部小學至中學都係英數.
很多事情,錯過了就沒有了;錯過了就是會變的,緣份也是。人與人之所以能夠成為朋友,成為知己,在於彼此交往的機會多,及彼此的交流坦誠.願主祝福你們!TRACY

Rank: 3Rank: 3


427
18#
發表於 07-8-31 12:32 |只看該作者
Thank you ~
因為女女表姊讀 st. clare's, 我見佢上年小三唔係英數, 那是不是今年佢地要轉全英 ? 會不會有些中數做輔助呢 ?


原文章由 瑄婷 於 07-8-31 10:44 硐表
St. Clare's Primary School 的數學是全用英文教的,而暫時係小一至小三用英文數,明年至小四,後年至小五,直至全部小學轉全日班後,全部小學至中學都係英數.

Rank: 5Rank: 5


4494
19#
發表於 07-8-31 12:39 |只看該作者
我問過兩間私校既情況.補習數學既老師說:如果間學校既數學有英有中的話,多數係中文為主,英文為副.
如果數學一定用英文課本&英語上堂,我想係陳守仁&埋聖瑪加利男女英文中小學,因佢地一班裡有abt 7/8 係外籍學生,唔可以講廣東話.
有間沙田直資小學,我問過佢d家長同學校, 佢地小初階段,係一學期中文,另一個學期係英文, 唔好搞錯!

Rank: 5Rank: 5


1713
20#
發表於 07-8-31 12:44 |只看該作者
上年的小三係半日制,所以不是英數,而今年小一至小三已轉全日制,所以係英數,今年祗有小四至小六仲係半日制,所以係教中數.
很多事情,錯過了就沒有了;錯過了就是會變的,緣份也是。人與人之所以能夠成為朋友,成為知己,在於彼此交往的機會多,及彼此的交流坦誠.願主祝福你們!TRACY
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖