- 在線時間
- 117 小時
- 最後登錄
- 08-6-17
- 國民生產力
- 33
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-7-12
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 43
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 139
- UID
- 50901
 
|
原文章由 Charlotte_mom 於 07-8-31 11:25 硐表 
我女女班中都有由國際學校入黎既學生, ok呀
不過留意返, 國際學校學生一般會比較抗拒中文, 因為英文可以拼音, 唔識都估估地, 而中文又難認又難寫..........預左要多d時間去pick up, 我識d家長, 都好頭痛, 尢其是要佢 ...
你女女的同學是在國際學校讀到幾年級轉到 local school 的呢?I already realized that learning Chinese for her is a headache. |
|