- 在線時間
- 273 小時
- 最後登錄
- 20-5-8
- 國民生產力
- 158
- 附加生產力
- 645
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-3-21
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 377
- 主題
- 13
- 精華
- 0
- 積分
- 1180
- UID
- 129603
 
|
原文章由 fishfishvong 於 07-8-28 22:48 硐表 
我現在係tsw英藝讀呢, 唔知報天天好, 還是比佢讀直資(李宗德), 一間有政府9年免費教育, 另一間要比6年學費, 有無人讀天天可以比吓意見!
Hi,
我囡囡今年都是想選擇天天及李宗德, 但佢只有15分,相信很難入到天天:cry: , 你有幾多分呀? 如果有足夠把握, 緊是天天好啦!
晴晴的媽媽 : |
|