- 在線時間
- 61 小時
- 最後登錄
- 13-12-7
- 國民生產力
- 68
- 附加生產力
- 61
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-6-5
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 61
- 主題
- 9
- 精華
- 0
- 積分
- 190
- UID
- 140814
 
|
humbertcarol
我仔仔分左B班,大家保持交流呀:loveliness:
kathyhobb
|
|
原文章由 humbertcarol 於 07-8-30 22:09 硐表 
大家好,我細仔都是今年小一新生, 今日在學校已編了入1D班,
cherry66hk/kathyhobb 你們編入那一班呢?
大家保持交流一吓啦!
|
|