- 在線時間
- 137 小時
- 最後登錄
- 17-2-27
- 國民生產力
- 67
- 附加生產力
- 1388
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-8-12
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 349
- 主題
- 50
- 精華
- 0
- 積分
- 1804
- UID
- 152355
 
|
Hi!
我昨日在荷里活廣場見到"創憶學"擺攤位,
我被一位sales請去聽講座.
他講到個小朋友只要學了創憶學的課程,
成績會進步.
但我老公話:一上去聽講座,實被硬銷課程.
而且所為記憶法其實是有關圖像記憶法g類.
就算上左課,都要個小朋友勤奮練習才有用.
如果個小朋友是懶人,樣樣要迫才肯做,對他
們的效果是不大的.
我聽後都係不去聽講座了. |
|