關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 問題係如何為英文基礎好?
發新帖
查看: 1007|回覆: 2
go

問題係如何為英文基礎好? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


331
1#
發表於 07-8-19 23:58 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
如果小朋友英文基礎好,第日入英中好快適應!

問題係如何為英文基礎好?

小朋友唔係band one 小學, 在校內test & exam 都90多分,低b英文書都識睇...

返學同老師講英文佢話ok

但睇佢d英文作文你會嘔血,學校話佢係band 1 學生,

都唔知幫佢選先苦後甜的英中,定先甜後苦的中中,

我好想知一個適合選英中的學生,英文基礎要去到邊個層次?
   0    0    0    0


101
2#
發表於 07-8-20 00:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1245
3#
發表於 07-8-21 11:46 |只看該作者
無事忙,

      其實真係無一個特定準則, 如果我係你,可以試吓
問吓人心儀學校既程度, 例如可借閱佢地平時既功
課, 參考書籍 ,試卷 OR 課本之類, 再去因應自己小朋
友的程度, 如果差好遠的話就唔駛講會追得辛苦D (但
只要有你從旁協助未必追唔到架) 如果唔係差好遠既
再努力少少咪得囉 ... 不過最重要係小朋友自己本身
性格, IF 佢受得住的不妨一試丫 ...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖