關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請分享下學公民數的利與幣
發新帖
查看: 3728|回覆: 19
go

請分享下學公民數的利與幣 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


131
1#
發表於 07-6-22 17:38 |只看該作者

請分享下學公民數的利與幣

仔仔(6歲)已學了差不多1年, 但進步不大,還是很不專心,而且越來越抗拒. 有時還會做到 :cry:  每日就是叫他做公民也要花上一段時間, 有時還會傷了感情 (因為要 ),又怕他對數學的興趣會減低,甚至嚇怕他.所以想quit. 但知道學公民要長時間先睇到效果,而且又唔想小朋友有個錯誤觀念,就是容易放棄.
有無家長可以分享下心得?

Rank: 3Rank: 3


204
2#
發表於 07-6-22 18:19 |只看該作者

Re: 請分享下學公民數的利與幣

如果我係你就會quit,唔好影響親子關係,其實仲有其他教學方法,要睇o下適唔適合個小朋友,我連我個仔學校功課都交比私人補習老師,就係因為唔想傷感情,寧願同佢睇o下書,溫o下習。之於我個女,佢好肯自動自覺做功課,溫習,彈琴全部自己攪掂,所以我比佢學公文中,英,數,而且真係對成績有幫助。你試塭o下其他教數學o既方法,可能佢鍾意用腦solve problem。

Rank: 5Rank: 5


2106
3#
發表於 07-6-22 18:47 |只看該作者

Re: 請分享下學公民數的利與幣

每個小朋友對公文都有唔同既學習態度,我大女就學得好好,但細仔就完全抗拒,大女學左4年,仔就半年要放棄. 所以如果小朋友唔接受既,就要用另外既方法.
[img align=right]http://i116.photobucket.com/albums/o21/keiyan76/CEO.gif[/img]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
4#
發表於 07-6-22 21:22 |只看該作者

Re: 請分享下學公民數的利與幣

agreed

我仔就黎6歲, 學左公文數1年, 只有最初2個月有點抗拒, 而家非常喜愛, 成日都想做好d快d升班, 所以令佢有滿足感, 始終每個小朋友都唔同, 嘗試下學第2 d, 可能佢會好鍾意呢



fitceo 寫道:
每個小朋友對公文都有唔同既學習態度,我大女就學得好好,但細仔就完全抗拒,大女學左4年,仔就半年要放棄. 所以如果小朋友唔接受既,就要用另外既方法.

Rank: 3Rank: 3


271
5#
發表於 07-6-22 23:54 |只看該作者

Re: 請分享下學公民數的利與幣

Hi JodiYang,

My daughter is almost 5 years old. She tried kumon maths for 2 months and I quit. Now I let her study enopi math. This is from korea and teach in english. It's very interesting and my daughter likes it very much. You can review the website www.enopi.com
This course include calculation and logic thinking. Hope this help. No matter which course you take, most important is don't let your kid hate math.

Rank: 2


93
6#
發表於 07-6-23 12:48 |只看該作者

Re: 請分享下學公民數的利與幣

Hi, JoidYang

你兒子現在讀小一或k3? 學校多不多功課? 我女兒4歲開始讀公文中英數, 現在差不多7歲, 我覺得公文對她的成績很有幫助.
但如其他人的分享, 事實公文不是每個小朋友都接受, 我女兒早數個月前都是做到無心機, 做份功課成個鐘, 激死我, 但過了二三星期, 她便重拾興趣, 升級測驗還可以在3分鐘做完, 順利升級. 如果妳兒子抗拒, 不妨與導師商量, 看暫時做少些頁數或其他方法. 如同一級學太久, 小朋友可能覺得重複再重複很悶, 和導師商量一下先, 不要輕言放棄, 加油!

Rank: 5Rank: 5


1247
7#
發表於 07-6-23 14:46 |只看該作者

Re: 請分享下學公民數的利與幣

由幼稚園開始至小三都幾有用,可使根基穩固,但小四之後因著重思考文字題,故可停止。

Rank: 3Rank: 3


131
8#
發表於 07-6-23 18:20 |只看該作者

Re: 請分享下學公民數的利與幣

Thanks for all your sharing.....
hope that i can make the right decision....

Rank: 3Rank: 3


324
9#
發表於 07-6-23 21:10 |只看該作者

Re: 請分享下學公民數的利與幣

如果能夠每天花30-45分鐘學一種科目,又能持之以恆,當然一定會有進步啦![quote]

Rank: 5Rank: 5


2022
10#
發表於 07-6-23 21:56 |只看該作者

Re: 請分享下學公民數的利與幣

阿仔曾經問我點解唔俾佢返"公文數",因為佢有d同班同學有學,有d同學仲學快過正規(school)課程。

我同阿仔講:你點解要學"公文數"呢?你數學成績唔差 (90 or above),唔通就係為左好似同學咁預先學左將會教d課程?如果係咁我覺得冇必要,咁樣只會令你上數學堂覺得悶,而放學後又要做多d功課,倒不如用果d時間休息下或睇下書仲好啦。學校考試只考已考授課程,根本冇需要預先學左將會教d課程。

個人認為,公文數係數字題,初初學會有好大成功感、優越感 (小朋友 & 家長),因為見到小朋友計得快而準,真係好開心。

但當升上P.3 問题就可能出現。因為升上P.3 就有應用題 (文字題), 有d小朋友習慣做純數字題,唔需要理解題目而列式計算,當遇到應用題 (文字題),可能

- 唔識解題, 因為公文數一直冇要求。
- 唔想解題, 太煩,冇成功感唔似純數字題,可以快而準計出答案。漸漸會覺得難,冇心機做。

當然唔係每個小朋友都有呢d問題,但如果個小朋友數學成績唔太差,我唔會覺得有需要日日做重複練習 , 做到果份練習100分為止 (有點兒背答案咁)。我反而會買定d練習,當發現佢某類形數學弱,我會抽多d果類形數學比佢做,同佢再問解,會比較有效用。

如果個小朋友係數學成績唔太理想,我諗我會比佢學"學林數"。
健康的生活態度其實不一定是要相信將來會變得更好,只不過是不對現況發牢騷或埋怨便是了。
「多欣賞、少挑剔;多感恩、少責備」,使相愛的人能相守到永遠!

Rank: 3Rank: 3


233
11#
發表於 07-6-23 22:30 |只看該作者

Re: 請分享下學公民數的利與幣

如果小朋友有能力,就應該趁他小時讓他多學更高程度的數學,公文便是一個好的教材!因材施教!
如果小朋友能力稍差的話,就應該比他多計算,公文便是一個好的教材!因材施教!
唔駛你花時間去揀哪些練習,升級得快唔快就知他的能力!

Rank: 4


513
12#
發表於 07-6-24 19:25 |只看該作者

Re: 請分享下學公民數的利與幣

我比較過公文數, 學林數 & E.nopi Math
因我bb現5歲 最需要的是學習 邏輯題& 加減數
Enopi 最適合這個年齡的bb

公文數只有加減題 反覆練習 對於5歲的bb太單調了

Rank: 2


77
13#
發表於 07-7-5 14:57 |只看該作者
雖然我的小朋友是上緊公文3科,但唔會一味話公文好,因沒有絕對.曾經叫過其他小朋友上,亦知有D小朋友成效不大,好似好浪費時間咁!唉!
我小朋友成效很好,由幼稚園高班已上,普通話還很了得,現是小學2年級,老師亦以為他是和家人說普通話,學校的英文亦難不到他,數學沒特別.點解我仍然嘆氣!話雖如此,曾經聽過有媽咪說她囝囝和我的一樣時間學,但沒有效果;亦叫過其他媽咪學,她囝囝學了1年了,但學校考普通話4聲,他只對1半,有人只找普通話老師學,卻全對,你說我現是否不能嘆氣呢!好似害了人咁!
所以,只能說媽咪可以試下,但切忌"一成不變",訂一個時間目標,例如1 年,如發覺沒有成效,就不要堅持,去試下第2樣.

Rank: 2


32
14#
發表於 07-7-5 15:16 |只看該作者
同意!

原文章由 kansang 於 07-6-23 21:10 發表
如果能夠每天花30-45分鐘學一種科目,又能持之以恆,當然一定會有進步啦![quote]

Rank: 3Rank: 3


480
15#
發表於 07-7-8 19:21 |只看該作者
吾學就算, 有其他選擇的。

我亞女學了一年多的珠心算, 一路練一路喊, 為了不想傷大家感情, 找老師上門...........她願上堂但不願練習, 今個月停了 :cry:

為由上小一先算(九月小一了) 和找其他 學數, 小一有文字體了。


原文章由 JodiYang 於 07-6-22 17:38 發表
仔仔(6歲)已學了差不多1年, 但進步不大,還是很不專心,而且越來越抗拒. 有時還會做到 :cry:  每日就是叫他做公民也要花上一段時間, 有時還會傷了感情 (因為要 ),又怕他對數學的興趣會減低,甚至嚇怕他 ...
LamLam mama

Rank: 3Rank: 3


102
16#
發表於 07-7-8 23:11 |只看該作者
公文數有好有唔好,我囡囡幼稚園時讀就想俾樣Task佢做同keep恒心,但久而久之你會發覺原來佢係用死記,因為考試升班要快而準,但數學唔可以靠死記再加冇興趣所以到小一巳經quit咗啦

Rank: 2


89
17#
發表於 07-7-9 01:27 |只看該作者
我個仔(k3) 學了公文數9個月. 上個月停了.

我發覺他為了快升斑, 不計數, 只背數. 學校的數學退步了.

現在讀Enopi 試試. 他覺得比公文有趣. 老師上課有教佢野. 公文, 他說老師無教佢野.

希望Enopi 合我個仔.

Rank: 5Rank: 5


1270
18#
發表於 07-7-9 12:24 |只看該作者
原文章由 jannie 於 07-7-9 01:27 發表
我個仔(k3) 學了公文數9個月. 上個月停了.

我發覺他為了快升斑, 不計數, 只背數. 學校的數學退步了.

現在讀Enopi 試試. 他覺得比公文有趣. 老師上課有教佢野. 公文, 他說老師無教佢野.

希望Enopi 合 ...


Excuse me, I want to know what is Enopi, thanks

Rank: 2


89
19#
發表於 07-7-12 23:17 |只看該作者
可到www.enopi.com 看看

分2 parts. 一PART是一般的加減乘除數. 另一PART是邏輯思維.

Rank: 2


53
20#
發表於 07-8-20 16:20 |只看該作者
原文章由 jannie 於 07-7-9 01:27 發表
我個仔(k3) 學了公文數9個月. 上個月停了.

我發覺他為了快升斑, 不計數, 只背數. 學校的數學退步了.

現在讀Enopi 試試. 他覺得比公文有趣. 老師上課有教佢野. 公文, 他說老師無教佢野.

希望Enopi 合 ...



yup.....my son also study e.nopi math,
已經讀左4,5個月了,
而家既佢俾同年小朋友學得快左
同埋英文都好左d...haha
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖