註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
民房
返回頂部
原文章由 AnnieMack 於 07-8-3 21:12 發表 我個女考到培僑,早前要俾大訂,我已經好遲至到學校,見到張報名紙俾咗大訂只係一半人多少少,又無第二日留位,好似好多人考到都唔讀?你地有無人知道原因?
原文章由 3boys1girl 於 07-8-3 22:37 發表 可能大家對這間學校認識不多,學校仍算新,未有一些有力的數據令家長可放心,所以只有一半家長留位。
原文章由 AnnieMack 於 07-8-3 22:58 發表 但係去年家長日時,超過2000位家長到達,交表格都有1000份,口碑非常好,到最後考到但放棄亦好多,唔係好奇怪咩?
洋房
原文章由 3boys1girl 於 07-8-3 23:12 發表 可能有些家長派到一些較理想的資肋學校,而培僑又要交學費,所以才有這現象。
複式洋房
原文章由 Hilary 於 07-8-4 01:20 發表 多人考到都唔讀唔代表呢間學校唔好, 得係因為而家大多數既家長都唔至報一兩間直資或私校咁少,so多人報名都唔代表有好多學生比佢地學校選擇..除非真係超級直資或私校如st paul's co-edu la
別墅
原文章由 piggybank 於 07-8-4 09:41 發表 你係唔係肯定係好多人考到唔讀先? 就憑一張表? 如果唔係的話, 這個討論似乎冇乜意思喎. 何況, 如果你都將會成為這間學校的家長, 這樣推論, 對你有什麼好處?
原文章由 Jean 於 07-8-6 11:27 發表 我兩個朋友個小朋友都考到, 但朋友都話既然考到其他私校和直資都係無為博. 最終都放棄培僑. 朋友說大埔沙田,馬鞍山人口多, 但選擇少所以好多家長都諗住做backup. 希望唔會觸怒培僑家長. 只不過親耳所聞.