關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問「新小拔」與「男小拔」是否都係講緊同一間小學? ...
發新帖
查看: 820|回覆: 5
go

請問「新小拔」與「男小拔」是否都係講緊同一間小學? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4115
1#
發表於 07-8-13 09:42 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
請問「新小拔」與「男小拔」是否都係講緊同一間小學?
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


487
2#
發表於 07-8-13 10:33 |只看該作者
Yes, you're right.

Rank: 5Rank: 5


3711
3#
發表於 07-8-13 10:43 |只看該作者
因為舊間已經轉為DPS 是co-ed,有收女生.

原文章由 pumbaa 於 07-8-13 10:33 發表
Yes, you're right.

Rank: 5Rank: 5


1334
4#
發表於 07-8-13 10:55 |只看該作者
而家拔萃而家共有三間小學, 一間係人都知, 就係小女拔啦, 不過小女拔轉左私立, 而有間新開既, 係直資既, 個名係男拔萃負屬小學(所謂男拔), 而以前既舊小男拔, 轉左名, 叫做拔萃小學, 而家連女生都收埋, 仲係政府資助, 不過你要留意, 小男拔就可以同男拔(中學)一條龍, 而小拔就無咗條龍, 仲要無埋聯校添, 只係得個名响, 所以你揀學校要小心, 睇清楚.
原文章由 PaPa 於 07-8-13 09:42 發表
請問「新小拔」與「男小拔」是否都係講緊同一間小學?

[ 本文章最後由 銘銘媽 於 07-8-13 11:00 編輯 ]


887
5#
發表於 07-8-13 17:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3327
6#
發表於 07-8-13 17:52 |只看該作者
始終係九龍塘同往積banding, 派位都唔會太差嘅.

原文章由 cheque 於 07-8-13 17:42 發表
拔萃小學雖然無聯系,但是唔差,唔好以為佢差,學生都勁架
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖