關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2008-2009 小一選校程序
發新帖
查看: 1747|回覆: 7
go

2008-2009 小一選校程序 [複製鏈接]

Rank: 2


80
1#
發表於 07-7-29 11:58 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我想問下,  幼稚園通常幾時會派選校資料架 ? 自選學校幾時要交表 和 幾時會有收生通知  ? 統一派位又要幾時交表 和 派校結果呢?

唔好意思 , 本人對此無經驗

希望有經驗既媽咪可以分享下

thanks
   0    0    0    0

Rank: 4


706
2#
發表於 07-7-29 13:26 |只看該作者
原文章由 青紅蘿蔔 於 07-7-29 11:58 發表
我想問下,  幼稚園通常幾時會派選校資料架 ? 自選學校幾時要交表 和 幾時會有收生通知  ? 統一派位又要幾時交表 和 派校結果呢?

唔好意思 , 本人對此無經驗

希望有經驗既媽咪可以分享下

thanks



我都想知

Rank: 3Rank: 3


456
3#
發表於 07-7-29 14:39 |只看該作者
原文章由 青紅蘿蔔 於 07-7-29 11:58 發表
我想問下,  幼稚園通常幾時會派選校資料架 ? 自選學校幾時要交表 和 幾時會有收生通知  ? 統一派位又要幾時交表 和 派校結果呢?

唔好意思 , 本人對此無經驗

希望有經驗既媽咪可以分享下

thanks


k3 開左學之後...好快就要填第一輪選校...呢次係自選既..通常11月底就會有結果架la....如果入到自選既小學...咁就恭喜你...否則要等到1月第二輪...即係大抽獎(統一派位)....要去到6月頭先知架.....我自己個囡就要等統一派位..好彩派到第一志願...真係等到頸都長...希望幫到你哋....

醒目開學勳章


1773
4#
發表於 07-8-3 15:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1160
5#
發表於 07-8-4 03:00 |只看該作者
hi emonmama,
咁好彩. 你女派去邊間呀?
我都要幫女想,都有點煩惱??? 
要選出1st自行先la(都是off區先)
比d意見.

原文章由 emonmama 於 07-7-29 14:39 發表


k3 開左學之後...好快就要填第一輪選校...呢次係自選既..通常11月底就會有結果架la....如果入到自選既小學...咁就恭喜你...否則要等到1月第二輪...即係大抽獎(統一派位)....要去到6月頭先知架.....我自己個 ...

Rank: 3Rank: 3


389
6#
發表於 07-8-4 04:18 |只看該作者
我都好煩惱...... 請問呢~ 報讀同區小學, 使唔使出示啲咩住址證明架? thx!

醒目開學勳章


1773
7#
發表於 07-8-4 12:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


389
8#
發表於 07-8-12 22:02 |只看該作者
原文章由 estherxx 於 07-8-4 12:42 發表
一定要住址證明..

謝謝你啊~ 等我快
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖