關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 基恩小學的家長
發新帖
查看: 825|回覆: 1
go

基恩小學的家長 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


125
1#
發表於 07-8-11 11:56 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
知唔知功課多不多深唔深呀?有無人知道,同聖比得比邊間深啲好啲?
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1022
2#
發表於 07-8-12 17:41 |只看該作者

11 SUBJECTS

REALY GOOD SCHOOL NET IN CENTRAL.

ALL IN CHINESES EXCEPT ENGLISH, DICTATION ONE A WEEK, NOT SO MANY HOMEWORK.

EASY TO CATCH UP IF YOU DO HOMEWORKS EVERYDAY.

MY COUSIN'S DAUGHTER WAS THE FIRST PLACE IN HER OLD SCHOOL, NOW SHE CATCHS UP SO QUICK.

I REMEBERED THE DICTATION E.G. IT IS A BALL, SHE IS A GIRL, HE IS A BOY, IT IS AN APPLE, IT IS A BANANA IN PRIMARY ONE FOR MANY YEARS AGO.

BUT ALL TEACHERS ARE VERY EXPERIENCE AND KIND.
YOU MUST JOIN THE TABLE TENNIS TEAM, SO FAMOUS IN THIS SCHOOL.   ALSO THE PHYICAL EXES ARE SO PROFESSIONAL.  I WAS GOOD IN PE, MUSIC & ART AND  MATHS WHILE IN SECONDARY SCH - BRAND ONE.


\

quote]原文章由 lucasluka 於 07-8-11 11:56 發表
知唔知功課多不多深唔深呀?有無人知道,同聖比得比邊間深啲好啲? [/quote]
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖