關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖公會幼稚園多數會派邊間小學
發新帖
查看: 1065|回覆: 8
go

聖公會幼稚園多數會派邊間小學 [複製鏈接]

Rank: 1


11
1#
發表於 07-8-8 01:24 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
有無人知????
   0    0    0    0

Rank: 2


67
2#
發表於 07-8-8 19:49 |只看該作者
原文章由 floweryuki 於 07-8-8 01:24 發表
有無人知????

I heard that every 3-4 out of 10 are accepted by SPCC.

Rank: 1


11
3#
發表於 07-8-8 23:54 |只看該作者
其他學生會去邊多

Rank: 1


11
4#
發表於 07-8-10 01:14 |只看該作者

還有去邊間?

有人話會派基恩小學多.
考聖保羅男女小學其實機會好細唔知真定假...

Rank: 6Rank: 6


6160
5#
發表於 07-8-10 01:39 |只看該作者
原文章由 floweryuki 於 07-8-10 01:14 發表
有人話會派基恩小學多.
考聖保羅男女小學其實機會好細唔知真定假...

如果講政府派位,就唔關幼稚園事。 如果講考私立或直資小學,好似都唔多關幼稚園事。

Anyway, 孩子班上只有一位派去基恩,which was her first choice.

如果想知多D,點解唔直接問謝校長呢?

Rank: 1


11
6#
發表於 07-8-10 16:05 |只看該作者
好謝你, 問校長會唔會唔答呢?

Rank: 6Rank: 6


6160
7#
發表於 07-8-10 21:29 |只看該作者
原文章由 floweryuki 於 07-8-10 16:05 發表
好謝你, 問校長會唔會唔答呢?

點會呢?又唔係唔見得人,其實仲真係好好Tim。

Rank: 1


11
8#
發表於 07-8-11 18:29 |只看該作者
其實我都覺得這學校都好好, 但我怕佢地派得唔好, 因為我認識兩位家長考到都唔讀. 所以我怕佢地會派得唔好.

Rank: 6Rank: 6


6160
9#
發表於 07-8-11 22:57 |只看該作者
原文章由 floweryuki 於 07-8-11 18:29 發表
其實我都覺得這學校都好好, 但我怕佢地派得唔好, 因為我認識兩位家長考到都唔讀. 所以我怕佢地會派得唔好.



[ 本文章最後由 Unclejt 於 07-8-11 23:06 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題