- 在線時間
- 124 小時
- 最後登錄
- 16-11-18
- 國民生產力
- 52
- 附加生產力
- 194
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-2-13
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 999
- 主題
- 9
- 精華
- 0
- 積分
- 1245
- UID
- 72941
 
|
請問你打算in 邊間 ?
因為每間學校既取向都唔同架
不過, 如果你打算教定小朋友點回答的話
我個人就唔太贊同 ,
1st 因為if 係教定小朋友答的model ans.
老師一聽就會聽得出, 可能反而扣左分添
2nd even 你教左佢點答, 佢都未必會跟
住你指示去答添 ... hehe ... 到時d 答案
可能會好出人意表 ... 呢一刻你會激死,將
來諗番起就會笑死
3rd 係你教佢答既過程中 , 可能仲會無形
中比左小朋友壓力添, 到時或會影響佢既
表現
*我自己呢就同個女講 , 只要做番平時既
自己已經好足夠, 只要人地問佢乜佢有比
回應, 有基本禮貌已經好足夠, 我叫佢當
係探訪一位未見過既aunt / uncle 便可 *
至於有d 學校interview 時會in 埋d 家長
既 , 但大致都係問吓 你點解會揀佢地學校;
對學校有咩祈禱望 ; 平時邊個照顧小朋友,
傾吓偈之類 。 我in 嗰d 只係普通學校 ,
問題大至上係咁囉 , 至於名校就唔多清楚了 。 |
|