註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
民房
返回頂部
大宅
原文章由 MITACO 於 07-7-20 15:38 發表 有沒有家長收到08-09入學音小信 ?
原文章由 gwan 於 07-7-20 15:59 發表 yes, lots of people have already received it!
洋房
原文章由 有理無理 於 07-7-20 18:25 發表 mitaco 早前巳有topic講緊喇 你可以睇睇 http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1060407&page=1#pid17841866
原文章由 MITACO 於 07-7-20 18:38 發表 有理無理 THANK YOU ! 你交留位費未 ? 我今天已交.