關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 荃灣天主教小學小一家長請進
查看: 11739|回覆: 140
go

荃灣天主教小學小一家長請進 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1349
1#
發表於 06-8-28 17:42 |只看該作者

荃灣天主教小學小一家長請進

有沒有荃天的家長,大家可以聯絡呢?我的女兒讀1C班。

Rank: 3Rank: 3


222
2#
發表於 06-8-30 13:39 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Hi, 你好! 我個仔也是讀荃天呀, 不過是 1B 班.
我是在職媽媽, 你呢? 以後大家也可亙相交流呀 !   

IVY

Rank: 5Rank: 5


1349
3#
發表於 06-11-17 17:11 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Ivy 你好呀。我以爲沒有人應我添。我也是在職媽媽,我會多D上來和你交流。你地有沒有參加學校活動呀?我女女參加了右腦記憶法和英文拼音。

Rank: 5Rank: 5


1349
4#
發表於 06-11-20 10:03 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Hello Ivy,我想問你有沒有和你的仔每天讀Fun Reading?我家裏沒有電腦,所以從來沒有讀過。其實,小朋友全日制都好辛苦,我們倆公婆要上班,個女又學琴,晚上時間很少。

Rank: 2


74
5#
發表於 06-11-20 15:17 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Hello janelle00:

我個女明年選小一,依家讀緊K2,由於爸爸係荃天畢業既,所以我想揀番荃天(多20分加)。

你地既小朋友讀緊荃天,可否俾d意見我啊? 我聽d人話荃天依家冇以前咁勁渦? 我兩公婆亦都要返工架,荃天d功課會唔會太多啊?

rosa

Rank: 3Rank: 3


450
6#
發表於 06-11-20 18:41 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Hi, janelle00 & Ivy

我幫阿仔報荃天, failed咗!
請問當年妳們是計分(幾多分)or大抽獎入到呢?
另外, 功課多唔多?唔該
寛恕別人等同善待自己~
憎恨別人等同虐待自己~

Rank: 5Rank: 5


1349
7#
發表於 06-11-21 12:49 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

rosahsia 寫道:
Hello janelle00:

我個女明年選小一,依家讀緊K2,由於爸爸係荃天畢業既,所以我想揀番荃天(多20分加)。

你地既小朋友讀緊荃天,可否俾d意見我啊? 我聽d人話荃天依家冇以前咁勁渦? 我兩公婆亦都要返工架,荃天d功課會唔會太多啊?

rosa


Hello rosahsia

勁吾勁我就不太清楚,我們是一對很怕煩的父母。我自己是舊生,所以就報它。功課每天有六至七樣,都很簡單。我個女都應付得到。我們都是要上班,晚上才跟她看功課。

Rank: 5Rank: 5


1349
8#
發表於 06-11-21 12:50 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

a961115 寫道:
Hi, janelle00 & Ivy

我幫阿仔報荃天, failed咗!
請問當年妳們是計分(幾多分)or大抽獎入到呢?
另外, 功課多唔多?唔該


Hello你好。如下文。其實都好多舊生幫自己的子女報的。

Rank: 2


74
9#
發表於 06-11-21 13:35 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Dear janelle00:

妳個女自行派位時就抽到荃天,定係統一派位抽到既啊? 因我想知道加左爸爸是畢業生那10分,會唔會機會大d啊?

多謝回覆!

rosa
a961115 寫道:
Hi, janelle00 & Ivy

我幫阿仔報荃天, failed咗!
請問當年妳們是計分(幾多分)or大抽獎入到呢?
另外, 功課多唔多?唔該

Rank: 5Rank: 5


1349
10#
發表於 06-11-21 13:47 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Dear Rosa,

我是自行派位時就抽到荃天啦,舊生機會是非常大。

Rank: 2


74
11#
發表於 06-11-22 13:57 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

janelle00 寫道:
Dear Rosa,

我是自行派位時就抽到荃天啦,舊生機會是非常大。


唔該晒妳的回覆,janelle00。

同埋我想問吓,荃天的課外活動有邊d啊? 我個女好鍾意跳舞既,有冇舞蹈班? 其他學術性方面勒?

唔好意思問咁多

rosa

Rank: 5Rank: 5


1349
12#
發表於 06-11-22 14:42 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

o吾洗介意。

學校在十月派了興趣班的通告,都有好多野學。我都不記得那麽多,學術的有phonics,珠心算,記憶法。興趣的有跆拳道,琵琶,手風琴,游泳等等。舞蹈都有,但因爲我個女不喜歡,所以沒有留意。

Rank: 3Rank: 3


450
13#
發表於 06-11-22 15:51 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Hello, janelle00

Thank you for your reply. I will put it as first place
on "lucky draw"


寫道:
[quote]
a961115 寫道:
Hi, janelle00 & Ivy

我幫阿仔報荃天, failed咗!
請問當年妳們是計分(幾多分)or大抽獎入到呢?
另外, 功課多唔多?唔該


Hello你好。如下文。其實都好多舊生幫自己的子女報的。[/quote]
寛恕別人等同善待自己~
憎恨別人等同虐待自己~

Rank: 2


74
14#
發表於 06-11-23 10:59 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Dear janelle00:

嘩!有咁多興趣班架!勢厲堝。 但游泳是要係邊度游啊? 城門谷嗎?

我自己有念過俾個女學d特別d既才藝,像是:琵琶、手風琴等,希望對佢將來入中學有幫助囉。

依家妳個女一年班有幾多考試和測驗啊? 聽其他家長講,有d學校會分班堝! 知唔知學校有冇話幾年級會照成績分班架?  

rosa

Rank: 5Rank: 5


1349
15#
發表於 06-11-23 12:48 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Hello Rosa,

游泳好像在葵涌,不過記不起啦。考試和測驗應該都有兩次,因爲我老公去開家長會,我也不太清楚。。。hehehe

可能這些問題,我先要問我老公才回答你。

Rank: 2


74
16#
發表於 06-11-23 16:57 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

janelle00:

Sorry! 可能我比較心急,問咁多問題。
janelle00 寫道:
Hello Rosa,

游泳好像在葵涌,不過記不起啦。考試和測驗應該都有兩次,因爲我老公去開家長會,我也不太清楚。。。hehehe

可能這些問題,我先要問我老公才回答你。

rosa

Rank: 5Rank: 5


1349
17#
發表於 06-11-24 12:28 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Dear Rosa,

我老公證實是考試和測驗各兩個。至於以是不是成績分班,他就忘了。吹脹。

Ivy,如果你看見留言,可否補充一下。或有其他荃天媽媽可以補充一下嗎?

Rank: 3Rank: 3


222
18#
發表於 06-11-24 23:28 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

hello, 唔好意思, 咁遲先覆你地.....
我係大抽獎才入到荃天的.....另外, 功課上, 大致應該不是太多, 他們都可應付到......不用擔心 .....

Rank: 3Rank: 3


222
19#
發表於 06-11-24 23:37 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

其實... 我也不太清楚是否以成績分班.......sorry !

Hi, janelle00 ,

我仔仔都有報拼音班呀....你囡囡返了右腦記憶法, 好玩嗎? 之前我都有諗過報名, 但又不知有沒有用, 所以最後都沒有報名 ?!星期二學校去旅行了, 你有參加嗎?

Rank: 5Rank: 5


1349
20#
發表於 06-11-29 18:24 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Hello Ivy and Rosa,

我昨天問了兩個媽媽,她們說不會以成績分班。其中一個媽媽說升班的時候會亂分,希望學生能認識不同的同學。

昨天,我和老公也去啦,我們是座18號車,Ivy你是不是?玩遊戲的時候,都看得出大人比小孩子還要緊張。還有,有D人真的沒有公德,我的女兒在禮堂時坐到了香口膠,氣死我啦。     
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖