關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 華仁、聖約瑟、軒小 媬姆車
發新帖
查看: 1098|回覆: 4
go

華仁、聖約瑟、軒小 媬姆車 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3962
1#
發表於 07-7-16 10:48 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
請問 華仁、聖約瑟、軒小 有否 媬姆車 來回 將軍澳至灣仔?
Thanks!
   0    0    0    0

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
2#
發表於 07-7-16 11:05 |只看該作者
華仁有,但只得一架車仲行埋九龍東,
所以好早上車,成個幾鐘先返到學校。

原文章由 SandyHung 於 07-7-16 10:48 發表
請問 華仁、聖約瑟、軒小 有否 媬姆車 來回 將軍澳至灣仔?
Thanks!

Rank: 5Rank: 5


3962
3#
發表於 07-7-16 11:11 |只看該作者
麟媽媽,

Thanks!
May I know what time the student need to get on the school bus at Tseung Kwan O?

原文章由 麟媽媽 於 07-7-16 11:05 發表
華仁有,但只得一架車仲行埋九龍東,
所以好早上車,成個幾鐘先返到學校。

[ 本文章最後由 SandyHung 於 07-7-16 11:12 編輯 ]

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
4#
發表於 07-7-16 11:17 |只看該作者
我地7:35am 打鐘,
將軍澳6:10am 上車了!
而且架車好滿架,
我地舊年開左學先搬入去,
架車已滿晒無位,
所以老公日日車亞仔返學架!

原文章由 SandyHung 於 07-7-16 11:11 發表
麟媽媽,

Thanks!
May I know what time the student need to get on the school bus at Tseung Kwan O?

Rank: 5Rank: 5


3962
5#
發表於 07-7-16 11:22 |只看該作者
麟媽媽,

好早呀!
Anyway, 謝謝!:)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖