關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖方濟各定聖保祿天主教好??
查看: 6117|回覆: 44
go

聖方濟各定聖保祿天主教好?? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


130
1#
發表於 07-6-26 11:41 |只看該作者

聖方濟各定聖保祿天主教好??

各位媽咪,

2間學校都收咗小女, 但唔知邊間比較好?
1) 聖方濟各下學期返全日, 聖保祿返半日
2) 聖方濟各2測2考, 聖保祿4測2考
3) 2間校舍都好舊
4) 邊間壓力冇咁大??, 小朋友會讀得冇咁大壓力??
5) 邊間課外活動會多D?

可否給我一些你們的寶貴意見?? :cry:


3400
2#
發表於 07-6-26 13:22 |只看該作者

Re: 聖方濟各定聖保祿天主教好??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


3400
3#
發表於 07-6-26 13:23 |只看該作者

Re: 聖方濟各定聖保祿天主教好??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


3400
4#
發表於 07-6-26 13:23 |只看該作者

Re: 聖方濟各定聖保祿天主教好??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


130
5#
發表於 07-6-26 13:47 |只看該作者

Re: 聖方濟各定聖保祿天主教好??

本帖最後由 edea 於 12-5-10 15:03 編輯

lamlam2000baby,

謝謝你的意見呀!!到而家我還未選擇究竟讀邊間?我心儀是全日制的, 因她在學校的時間能夠充裕些, 但又怕聖方濟各不及聖保祿好(因為有很多朋友說它不是Band 1及校風不及聖保祿), 但見到BK很多媽咪講聖保祿壓力很大, 我怕女兒跟不上, 所以好難選擇!!

Rank: 3Rank: 3


448
6#
發表於 07-6-26 13:55 |只看該作者

Re: 聖方濟各定聖保祿天主教好??

HIHI

MY daughter study in St.francis my daughter is very happy in this school  
2008 jan have new school in st.francis street,
Sf have course on staurday morning learn dancing (many type),volin,drawing.......
i like this school because the secondary is english
last yr have 90% Primary.6 can sit in secondary
school. the percent so high and the girl not cool  so last yr i choise Sf give up 聖保祿天主教 but now i feel i choise is not wrong.

Rank: 5Rank: 5


1200
7#
發表於 07-6-26 14:30 |只看該作者

Re: 聖方濟各定聖保祿天主教好??

KassieMaMa,

不太同意你的朋友的說法.以我個人見解,兩間學校可以說是同grade,程度差不多.
St Francis是一所有要求的學校,只是比較低調,名氣不太嚮吧了!

Rank: 2


76
8#
發表於 07-6-26 15:25 |只看該作者

Re: 聖方濟各定聖保祿天主教好??

我十分同意Vanyau的說法, ,兩間學校可以說是同grade,程度差不多. 所用的課本也大同小異, 中英數是同一個出版社的.只是St Francis實在太低調,可算是一所不起眼的名校.

Rank: 5Rank: 5


2155
9#
發表於 07-6-28 08:53 |只看該作者

Re: 聖方濟各定聖保祿天主教好??

Kassie MaMa,
Have you made up your mind?
The 叩門 interview of 聖保祿天主教 is very hard.  If your girl can pass this, I think she can handle the pressure.  But one year am, one year pm is not so convenient.
Heard that St. Francis' full day schedule has to prospone several months, my worry is that will the students have to start using renovated classrooms immediately after finish renovation.  新裝修後嘅地方會釋放有害物質,如果一日要喺度坐8小時好似對小朋友唔好。Did you ask whether P.1 students will use the renovated classrooms or not?
Other than that, if you prefer full day school, then st. Francis is more suitable.  Both schools about the same.

Rank: 3Rank: 3


448
10#
發表於 07-6-29 08:35 |只看該作者

Re: 聖方濟各定聖保祿天主教好??

HIH
St. Francis p.1-p.3 will stay at old place
in 2009 will move to new place


hilouey

Rank: 5Rank: 5


2155
11#
發表於 07-6-30 11:20 |只看該作者

Re: 聖方濟各定聖保祿天主教好??

今年有5A生嘅係唔係聖保祿天主教嘅直屬中學呀?
定係St. Paul's Convent 呢?

Rank: 5Rank: 5


1245
12#
發表於 07-6-30 11:47 |只看該作者

Re: 聖方濟各定聖保祿天主教好??

Hilouey,

      你好呀 ... 我女都有叩門st. francis' 但仲等緊結果通知,
不過想多了解吓 呢間學校, 因為佢地真係幾低調, 係佢個
web 到睇唔到d 乜野...
想請教吓呢 st. francis' 要求係咪真係好高呢 ?
小朋友會否讀得好辛苦 ?
會否谷成績谷得好緊要呢 ?
仲有 ... 請問老師惡唔惡 ? 如惡 , 可否舉例 ?

另外, 有關課外活動方面 : 請問係咪會係平日課餘時間自行
參與呢 ? 咁咪無校車接送囉 ? 死la 無校車的話無人幫我帶到佢上去咁咪乜野都無得玩囉 ...
聽講話SAT 會有D 自費既視藝課程, 咁又有無校車搭呢 ?
OR IF 我一早帶佢番去 等到我 一點多D 先接番佢又得唔得呢 ?

話時話 , 我幾鍾意佢呢間學校既教養, 雖然小朋友可能會覺得嚴左D , 但據聞係到出嚟既學生個個都好有教養 ... 而且
我上佢地WEB SITE 睇過, 應該唔會令人失望 ...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


109
13#
發表於 07-6-30 16:45 |只看該作者

Re: 聖方濟各定聖保祿天主教好??

今年那個5A生是St Paul's Secondary School (聖保祿天主教嘅直屬中學) 的,不是St Paul's Convent的. 其實St Paul's Secondary (聖保祿中學)也很low profile, 不時也有學生在CE 或AL 取得9A8A 或5A4A 的成績.....只是不是太多人知道...其實上年在恒商有個6A也是from St Paul's secondary.....

Rank: 5Rank: 5


1298
14#
發表於 07-7-1 01:10 |只看該作者

Re: 聖方濟各定聖保祿天主教好??

我是stpaul後補小一家長, 請問有無家長收到學校電話星期五返學校見校長 ? 知唔知道是否見家長 ? or 2nd interview小朋友? 會問d咩呢?

thank
ttma

Rank: 1


14
15#
發表於 07-7-1 07:45 |只看該作者

Re: 聖方濟各定聖保祿天主教好??

是否聖方濟各也出過9A(CE)呢?

Rank: 1


9
16#
發表於 07-7-1 16:47 |只看該作者

Re: 聖方濟各定聖保祿天主教好??

emiluihk 寫道:
Hilouey,
聽講話SAT 會有D 自費既視藝課程, 咁又有無校車搭呢 ?
OR IF 我一早帶佢番去 等到我 一點多D 先接番佢又得唔得呢 ?


我個女今年入讀聖方濟各小一呀. 他們星期六都有校車的, 但跳舞班就沒有校車啦, 因為跳舞班會租用校外的標準舞室, 所以家長要自行接送.

我想入讀這間學校要有心理準備會比較辛苦, 因為家長日那天老師一再強調他們是"要求比較高的", 希望家長投入多些時間協助小朋友學習噢, 我現在都好擔心阿女跟不上.

Rank: 5Rank: 5


2155
17#
發表於 07-7-3 19:57 |只看該作者
今早先收到聖方濟各電話叫我星期六註冊,同埋聖保祿嘅備取生通知。原來真係可以甘遲先通知,大家仍有機會

Rank: 4


660
18#
發表於 07-7-3 22:35 |只看該作者
這麼多好學校取錄您囡囡,現在打算讀哪一家?

原文章由 BoBoCute 於 07-7-3 19:57 發表
今早先收到聖方濟各電話叫我星期六註冊,同埋聖保祿嘅備取生通知。原來真係可以甘遲先通知,大家仍有機會

Rank: 3Rank: 3


130
19#
發表於 07-7-3 23:08 |只看該作者
到而家都唔知算邊間好? 各位媽咪! 究竟邊間會冇咁大壓力呀? 因我要返工, 是否返全日會對她好些呀? 如果係你哋會點選擇呀?? 請幫幫我呀???

Rank: 5Rank: 5


1298
20#
發表於 07-7-3 23:10 |只看該作者
Dear Bobocute,

請問你的小朋友是否巳俾跑馬地st paul正式取錄了? 之前有無interview 後還要見校長?是否2nd interview 小朋友 ? or家長 ?

thanks

ttma
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖