關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小三插班(想轉去靈糧), 有無mami可以比d意見 ??? ...
發新帖
查看: 904|回覆: 1
go

小三插班(想轉去靈糧), 有無mami可以比d意見 ??? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1272
1#
發表於 07-7-4 20:40 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我個仔喺本身果間的成績算中上, 全級160考40幾, 但硬係次次衰在比英文拉低(總是65~70, 無法突破), 補習老師話係本身呢間學校d英文試卷題目有問題(同區內其它相比), 佢話我個仔英文其實唔係真係咁差. 咁會對我個仔不利, 如果再係咁落去會影晌佢出年3年班呈分試, 所以佢建議我試下轉"靈糧", 我好煩呀, 請問有無媽咪可以比d意見我呀 ? 唔該晒呀 !!!
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


443
2#
發表於 07-7-5 23:10 |只看該作者
Hello Bonnie Kam,
我地又見啦, 記唔記得我呀 ?
真係 "橋" 囡囡係靈糧今年升小三, 你話囝囝想轉去靈糧的原因是甚麼 ? 要睇下佢之前讀邊間小學 ? 如果係想讀間淺d既, 我個人認為靈糧d課程都唔淺, 囡囡剛剛派左部份三年級既新書, 我淨係睇佢本英文書都嚇死 (佢地今年轉左本教科書), 心諗四年級就唔知自己教唔教到啦 !  有人話一二年要攞90分以上好易, 但三年級開始就要考小朋友既真功夫啦, 我睇完囡囡d新書之後就真係信, 又比二年級深左好多, 課文又長生字又多, 唉 !
我個人認為靈糧係一間幾好既學校, 至少囡囡暫時都好鐘意返學, 老師同校長都好好, 好肯同你傾小朋友既野, 同埋好錫d學生, 呢點已經好重要啦 !
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖