關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 跑馬地寶血小學
發新帖
查看: 785|回覆: 7
go

跑馬地寶血小學 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


125
1#
發表於 07-7-5 22:58 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
呢間學校如何?
   0    0    0    0

醒目開學勳章 王國長老


59483
2#
發表於 07-7-5 23:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


125
3#
發表於 07-7-5 23:09 |只看該作者
你知不知寶血好還是中西區聖彼得好?

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1869
4#
發表於 07-7-5 23:16 |只看該作者
我见你成日问,又無人睬你。呢度無0羊宝小家长既。

我自己係宝小畢業既,1976年读小一。读得好好,年年全级考第一,中一派位去0左St Paul's Convent,又读得好好,然後入港大。。。(下删100字)

0甘你问我宝小好唔好?一间平实有爱心既学校啰!校风好,中文程度一定好好, 派位好好,有实力既学生会得到好好既训练。校舍就细0的舊0的。也不是一般人講既“名校“。

我好感激宝小既栽培,给我打好基础(尤其中文)。

原文章由 lucasluka 於 07-7-5 22:58 發表
呢間學校如何?

[ 本文章最後由 YongXin 於 07-7-5 23:19 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


125
5#
發表於 07-7-5 23:30 |只看該作者
聽問現在好似唔係咁好你知唔知?你又知不知聖彼得如何?

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1869
6#
發表於 07-7-5 23:49 |只看該作者
唔好聽来聽去。你可上宝小網自己研究:

http://www.preciousbloodhv.edu.hk/ 学校应该有小一讲座,親身去聽下见下,就唔洗估估下啰!

另外一间我唔懂。

原文章由 lucasluka 於 07-7-5 23:30 發表
聽問現在好似唔係咁好你知唔知?你又知不知聖彼得如何?

Rank: 3Rank: 3


125
7#
發表於 07-7-6 00:01 |只看該作者
唔該,我己經上咗去睇了,課外活動和派位都好似一般。
原文章由 YongXin 於 07-7-5 23:49 發表
唔好聽来聽去。你可上宝小網自己研究:

http://www.preciousbloodhv.edu.hk/ 学校应该有小一讲座,親身去聽下见下,就唔洗估估下啰!

另外一间我 ...

Rank: 3Rank: 3


125
8#
發表於 07-7-6 00:34 |只看該作者
有無邊個網多啲資料。
原文章由 YongXin 於 07-7-5 23:49 發表
唔好聽来聽去。你可上宝小網自己研究:

http://www.preciousbloodhv.edu.hk/ 学校应该有小一讲座,親身去聽下见下,就唔洗估估下啰!

另外一间我 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖