關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 版主:我嘗試回覆topic, 但一按發表, 就搵唔番個回覆.... ...
發新帖
查看: 408|回覆: 0
go

版主:我嘗試回覆topic, 但一按發表, 就搵唔番個回覆.... [複製鏈接]

Rank: 4


801
1#
發表於 07-7-5 13:39 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
奇怪, 我已按「發表文章」幾次, 但都見不到自己既回覆在forum上...., 但「 馬灣基慧小學」個topic又係我最後update個bor....個系統有d問題!

定係因為呢個topic已經太多了呢? 是否意味我地要開過個topic呢?
   0    0    0    0
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖