關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇人已收到"軒尼詩上午"嘅入學通知信? ...
發新帖
查看: 910|回覆: 4
go

有冇人已收到"軒尼詩上午"嘅入學通知信? [複製鏈接]

Rank: 1


6
1#
發表於 07-6-26 21:16 |只看該作者

有冇人已收到"軒尼詩上午"嘅入學通知信?

上星期六面試完, 有冇人已收到入學通知信

Rank: 2


33
2#
發表於 07-6-27 02:09 |只看該作者

Re: 有冇人已收到"軒尼詩上午"嘅入學通知信?

我朋友話3/7先知!

Rank: 5Rank: 5


2565
3#
發表於 07-6-30 03:06 |只看該作者

Re: 有冇人已收到"軒尼詩上午"?入學通知信?

軒小上午又話係3/7前通知,是否取錄才有信?有沒有人已收到信?

Rank: 1


6
4#
發表於 07-6-30 12:39 |只看該作者

Re: 有冇人已收到"軒尼詩上午"?入學通知信?

聽聞下午班面試於22/6都係話3/7前通知, 但有朋友係26/6已收到入學通知信, 唔知有冇人收到上午的信呀?

Rank: 1


26
5#
發表於 07-7-4 21:12 |只看該作者
Please check click it then you can find the result : -

http://mail.hrgps.edu.hk/~amit/temp/0708_mistlist.pdf

Good luck!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖