關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 全完第二小學面試超多人!
發新帖
查看: 1975|回覆: 15
go

全完第二小學面試超多人! [複製鏈接]

Rank: 1


7
1#
發表於 07-6-30 10:51 |只看該作者

全完第二小學面試超多人!

親愛的叩門家長:
昨日去全完第二小學面試比仁立更多人,這所學校是否跟仁立一樣咁有名?我兒子派了祖堯天主教,你又會唔會叩門?
全完第二vs祖天
Thanks       

Rank: 5Rank: 5


1773
2#
發表於 07-6-30 17:38 |只看該作者

Re: 全完第二小學面試超多人!

你個小朋友有冇講番面試問D乜?
點解你要去呢間叩門而唔去仁立?
尋日大約有幾多人去面試?
    

Rank: 1


7
3#
發表於 07-6-30 18:07 |只看該作者

Re: 全完第二小學面試超多人!

你好!
佢話叫小朋友用英文寫這裡有蘋果,中文就填充.仁立巳失敗了,昨日有200人左右!     

Rank: 5Rank: 5


1773
4#
發表於 07-6-30 18:13 |只看該作者

Re: 全完第二小學面試超多人!

你覺得呢間有冇機會?
你個小朋友係考幾年級?(係未一年級?我估咋)
但每間小學嘅學位唔多.點解你唔讀祖天?祖天你排第幾志願?
    

Rank: 1


7
5#
發表於 07-6-30 18:56 |只看該作者

Re: 全完第二小學面試超多人!

你好Nymph_,
一半一半啦!
升小一囉,
原先派石天上,祖天叩門但又好似好遠咁,你覺得該校如何及升中派位如何,因為上校網看

Rank: 5Rank: 5


1773
6#
發表於 07-7-1 08:02 |只看該作者

Re: 全完第二小學面試超多人!

paulleung
祖天都好架,只不過路程冇咁方便.至於升中,我舊年識得有人都派咗去李賢堯.
不過祖天呢間學校D老師好得意,我識果個小朋友讀書唔叻,但運動好好,老師居然話如果小朋友考試/測驗唔合格或者唔達標,就連所有活動都唔比參加.
想八吓,點解你要揀全完第二小學?因為上網,係網上好少有網民會分析呢間學校.
    

Rank: 1


7
7#
發表於 07-7-1 22:59 |只看該作者

Re: 全完第二小學面試超多人!

Dear Nymph_,
我上網也找不到多一点資料,因為我呀嫂話該校也數一數二的好學校(她在附近住了幾十年),而去面試天,啲家長也說一系仁立一系全完喎,你又点睇牙?       

Rank: 5Rank: 5


1773
8#
發表於 07-7-3 13:51 |只看該作者

全完第二小學面試超多人!

如果係葵涌邨,係得呢兩間比較多人揀,其他嘅........
你幾時先知結果?

Rank: 1


7
9#
發表於 07-7-3 13:57 |只看該作者
Dear Nymph_'
要等到7月5日才知,但又冇其他選擇
原文章由 Nymph_ 於 07-7-3 13:51 發表
如果係葵涌邨,係得呢兩間比較多人揀,其他嘅........
你幾時先知結果?

Rank: 5Rank: 5


1773
10#
發表於 07-7-3 14:59 |只看該作者

全完第二小學面試超多人

你有

Rank: 5Rank: 5


1773
11#
發表於 07-7-3 15:00 |只看該作者

全完第二小學面試超多人

你有

Rank: 5Rank: 5


1773
12#
發表於 07-7-3 15:02 |只看該作者

全完第二小學面試超多人

你有

Rank: 5Rank: 5


1773
13#
發表於 07-7-3 15:04 |只看該作者

全完第二小學面試超多人

你有

Rank: 5Rank: 5


1773
14#
發表於 07-7-3 15:05 |只看該作者

全完第二小學面試超多人

你有

Rank: 1


7
15#
發表於 07-7-3 15:19 |只看該作者
你唔好誤會牙,我意思是沒有其他要等诮息的學校,组堯天主教收了我個仔,但我覺得很遠,所以說現在只有等全完,就係咁囉
原文章由 Nymph_ 於 07-7-3 14:59 發表
你有

Rank: 5Rank: 5


1773
16#
發表於 07-7-3 17:38 |只看該作者

全完第二小學面試超多人!

你唔好唔會,之前post 咗咁多次"你有",唔係話你,而係後面仲有好多野寫咗,只不過唔知點解淨係post咗呢兩隻字.
如果唔係我都唔會post咁多次la.

"你有"--你有冇去青衣主恩叩門,果間都好好.
‹ 上一主題|下一主題