- 在線時間
- 316 小時
- 最後登錄
- 14-3-21
- 國民生產力
- 139
- 附加生產力
- 342
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-7-13
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 280
- 主題
- 29
- 精華
- 0
- 積分
- 761
- UID
- 26493

|
Re: 註冊問題
去取回註冊証冇限你幾時0架,我已經去過兩間小學取過,依家等7.3.去成功叩門個間註冊.
AKLAMY 寫道:
[quote]
jessicaching 寫道:
Hi AKLAMY,
叩門的學校沒有說幾時交回註冊証, 祇係叫我先帶文件去註冊, 不過我聽講不可以提早註冊, 要3/7先可以呀
你叩門的學校有沒有同你講呀?
Jessicaching,
叫你帶文件應該是包括註冊証吧, 因為沒有註冊証是不能辦理註冊手續的! 我叩門的那間叫我 5th July 註冊, 也是提意我在3rd July 到已註冊的學校取回註冊証, 我想知點解唔可以早d, 係咪EMB 規定呢一日! 因為我已註冊個間都有好多人等緊(叩門), 我唔想"左"住個位! [/quote] |
|