關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 註冊問題
發新帖
查看: 797|回覆: 7
go

註冊問題 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


217
1#
發表於 07-6-28 23:51 |只看該作者

註冊問題

大家好,

想請教我小朋友叩門成功, 是否需要到原來註了冊的學校取回小一註冊証嗎?  取回時又是否要先寫封信呢?  待覆

Thanks a lot!

Rank: 4


565
2#
發表於 07-6-29 00:05 |只看該作者

Re: 註冊問題

Rank: 4


565
3#
發表於 07-6-29 00:06 |只看該作者

Re: 註冊問題

我情況跟你一樣, 應該唔使寫信, 只要去取回註冊証便可, 請問你打算幾時取回呢 (那一日)? EMB 有規定一個日子嗎? Thanks..

Rank: 3Rank: 3


217
4#
發表於 07-6-29 00:17 |只看該作者

Re: 註冊問題

Hi AKLAMY,

叩門的學校沒有說幾時交回註冊証, 祇係叫我先帶文件去註冊, 不過我聽講不可以提早註冊, 要3/7先可以呀

你叩門的學校有沒有同你講呀?

Rank: 5Rank: 5


1116
5#
發表於 07-6-29 00:34 |只看該作者

Re: 註冊問題

1) 係要去獲派學校取回註冊證再到叩門的學校重新註冊.

2) 要唔要寫信就要睇獲派學校喇,以我個CASE為例,係要寫信取回. 建議致電到獲派學校問清楚,如要信的話,就要問埋信內必須要提及的資料.

Rank: 4


565
6#
發表於 07-6-29 00:35 |只看該作者

Re: 註冊問題

jessicaching 寫道:
Hi AKLAMY,

叩門的學校沒有說幾時交回註冊証, 祇係叫我先帶文件去註冊, 不過我聽講不可以提早註冊, 要3/7先可以呀

你叩門的學校有沒有同你講呀?


Jessicaching,
叫你帶文件應該是包括註冊証吧, 因為沒有註冊証是不能辦理註冊手續的! 我叩門的那間叫我 5th July 註冊, 也是提意我在3rd July 到已註冊的學校取回註冊証, 我想知點解唔可以早d, 係咪EMB 規定呢一日!  因為我已註冊個間都有好多人等緊(叩門), 我唔想"左"住個位!

Rank: 4


761
7#
發表於 07-6-29 12:33 |只看該作者

Re: 註冊問題

去取回註冊証冇限你幾時0架,我已經去過兩間小學取過,依家等7.3.去成功叩門個間註冊.



AKLAMY 寫道:
[quote]
jessicaching 寫道:
Hi AKLAMY,

叩門的學校沒有說幾時交回註冊証, 祇係叫我先帶文件去註冊, 不過我聽講不可以提早註冊, 要3/7先可以呀

你叩門的學校有沒有同你講呀?


Jessicaching,
叫你帶文件應該是包括註冊証吧, 因為沒有註冊証是不能辦理註冊手續的! 我叩門的那間叫我 5th July 註冊, 也是提意我在3rd July 到已註冊的學校取回註冊証, 我想知點解唔可以早d, 係咪EMB 規定呢一日!  因為我已註冊個間都有好多人等緊(叩門), 我唔想"左"住個位! [/quote]

Rank: 4


761
8#
發表於 07-6-29 12:34 |只看該作者

Re: 註冊問題

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖