關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問救世軍韋理夫人紀念學校上午校好吾好? ...
發新帖
查看: 2035|回覆: 16
go

請問救世軍韋理夫人紀念學校上午校好吾好? [複製鏈接]

Rank: 1


27
1#
發表於 07-6-2 14:08 |只看該作者

請問救世軍韋理夫人紀念學校上午校好吾好?

請問救世軍韋理夫人紀念學校上午校好吾好?

Rank: 1


27
2#
發表於 07-6-3 00:16 |只看該作者

Re: 請問救世軍韋理夫人紀念學校上午校好吾好?

Any parents who could give some comments on this school?

Rank: 5Rank: 5


1184
3#
發表於 07-6-3 07:49 |只看該作者

Re: 請問救世軍韋理夫人紀念學校上午校好吾好?

派位理想,去年差不多有50%派英中;
校風OK,子女入讀可以放心。

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1928
4#
發表於 07-6-3 11:22 |只看該作者

Re: 請問救世軍韋理夫人紀念學校上午校好吾好?

幾好嫁,ENGLISH 讀課外 READING BOOKS + 老師工作紙,校長好NICE.

Rank: 2


81
5#
發表於 07-6-4 15:04 |只看該作者

Re: 請問救世軍韋理夫人紀念學校上午校好吾好?

好ok,我大女在這校畢業,對孖仔9月都返一年級.
1. 校風好,學生有禮貌.
2. 環境好,沒有太多汽車,沒有閑雜人等.
3. 升中派位多在頭三志願
4. 在校內,學生的參與和學習氣氛都很好
5. 功課量適中,多爲習作,也有適量抄寫的

Rank: 5Rank: 5


4670
6#
發表於 07-6-4 15:28 |只看該作者

Re: 請問救世軍韋理夫人紀念學校上午校好吾好?

請問係咪個個星期都要黙書?

Rank: 1


27
7#
發表於 07-6-4 21:19 |只看該作者

Re: 請問救世軍韋理夫人紀念學校上午校好吾好?

Thank you very much for the comments.   

I learn from the school website that the academic result is quite good, but I don't know any students from this school.   Would like to confirm from BK mom.

  

Rank: 1


27
8#
發表於 07-6-4 22:07 |只看該作者

Re: 請問救世軍韋理夫人紀念學校上午校好吾好?

Hi,  

From the school website,  it stated that about 50% band 1 student and about 50% students go to english secondary school, it is true that 升中派位 is quite good.

Rank: 3Rank: 3


421
9#
發表於 07-6-6 00:43 |只看該作者

Re: 請問救世軍韋理夫人紀念學校上午校好吾好?

Could anyone comments, pls. I want to know too.

Rank: 5Rank: 5


4670
10#
發表於 07-6-6 10:53 |只看該作者

Re: 請問救世軍韋理夫人紀念學校上午校好吾好?

hello, 我都有事請教, 今年到我仔揀小學, 頭先入韋理下個web-site, 話會2008年9月遷入新校舍, 同時會轉埋全日, 唔知韋理上係咪都係9/08轉全日? 同埋請問韋理上的東區校車路線係點行架?   

Rank: 2


81
11#
發表於 07-6-28 14:31 |只看該作者

Re: 請問救世軍韋理夫人紀念學校上午校好吾好?

KooKoo 寫道:
請問係咪個個星期都要黙書?


如果冇改,一星期中文,一星期英文 .

Rank: 2


81
12#
發表於 07-6-28 14:43 |只看該作者

Re: 請問救世軍韋理夫人紀念學校上午校好吾好?

韋理上有幾部校車,路線有d唔同,要知上落地點才知?
我想如果轉全日,應該上.下午校會同步.

Rank: 5Rank: 5


4670
13#
發表於 07-6-28 14:55 |只看該作者

Re: 請問救世軍韋理夫人紀念學校上午校好吾好?

zoeyyw, thank you!! 下個星期六韋理上午校有活動玩, 你會唔會同你d小朋友去玩呀?

Rank: 2


81
14#
發表於 07-6-28 15:51 |只看該作者

Re: 請問救世軍韋理夫人紀念學校上午校好吾好?

KooKoo 寫道:
zoeyyw, thank you!! 下個星期六韋理上午校有活動玩, 你會唔會同你d小朋友去玩呀?


多數會,不過要就時間,我的小朋友9月返小一,我想比佢地多接觸學校環境,到時冇禁驚青   

Rank: 2


81
15#
發表於 07-6-28 16:39 |只看該作者

Re: 請問救世軍韋理夫人紀念學校上午校好吾好?

Fat_Ma_Ma 寫道:
Hi,  

From the school website,  it stated that about 50% band 1 student and about 50% students go to english secondary school, it is true that 升中派位 is quite good.


hi,
以我所知,我大女個年(一年前),多數都入了自己所選的
學校,因為班主任會同小六家長討論,所以升中派位都很理想,(因統一派位不滿的也可轉到st.mask/sgss等英中)

Rank: 2


47
16#
發表於 07-6-28 21:31 |只看該作者

Re: 請問救世軍韋理夫人紀念學校上午校好吾好?

差不多每星期都有一次默書, 一次中, 一次英. 老師都幾好, 學生都好正規.  今年學校還請了校外的老師放學後做功課輔導, 不是每個每個都有份, 不過呢D校外老師冇物愛心, 變成好心做壞事. 08年會轉全日, 上午校的會留下, 下午校搬去柴灣. 杏花村環境比較好, 不太雜.

Rank: 1


27
17#
發表於 07-6-28 21:52 |只看該作者

Re: 請問救世軍韋理夫人紀念學校上午校好吾好?

多謝分享!  

我曾觀課(下午校), 小朋友的普通說得不錯.請問中文是不是以普通話教呢?  另外, 英文好似以story book 教, 效果好嗎?  能否引起小朋友閱讀與趣?



‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖