關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 問培道小學
發新帖
查看: 1534|回覆: 8
go

問培道小學 [複製鏈接]

Rank: 1


11
1#
發表於 07-6-12 00:35 |只看該作者

問培道小學

請問有冇讀緊培道小學或者幼稚園

Rank: 2


41
2#
發表於 07-6-14 14:16 |只看該作者

Re: 問培道小學

每天4份功課左右啦!學術唔算深,中文教得幾深,用普通話上課,英文就低程度d,比較簡單,教學及思想都較為保守,校風都算唔錯,學校管得幾嚴架,每年有4測2考,每星期1-2次默書,英文範圍很少,但中文很大多數是三課默一次,而且要學埋三字經!老師愛心一般,處事手法相當守舊,是一所十分傳統的學校!

Rank: 2


41
3#
發表於 07-6-14 14:17 |只看該作者

Re: 問培道小學

每天4份功課左右啦!學術唔算深,中文教得幾深,用普通話上課,英文就低程度d,比較簡單,教學及思想都較為保守,校風都算唔錯,學校管得幾嚴架,每年有4測2考,每星期1-2次默書,英文範圍很少,但中文很大多數是三課默一次,而且要學埋三字經!老師愛心一般,處事手法相當守舊,是一所十分傳統的學校!

Rank: 1


11
4#
發表於 07-6-15 00:29 |只看該作者

Re: 問培道小學

多謝你的回應呀 請問你個小朋友讀緊幾年班呢?係咪由幼稚園升上去

Rank: 5Rank: 5


1939
5#
發表於 07-6-15 02:12 |只看該作者

Re: 問培道小學

路過插嘴,培道中學係女校,百幾年歷史,佢地好盡力去維護校風,咁so作風咪保守d!培道中學係中文中學,一早已經係,好似培正咁,唔係母語教學的產物,so咪中文深過英文lor!
如果係女仔,諗住有中學back up 下,都讀得過,勝在校風唔曳。不過,最好搵人執下英文科,自己額外加料就可補返最弱果瓣!

聽過未呀:"真光豬,嶺南牛,培道女子溫柔柔,培正男子馬騮頭"     

Rank: 5Rank: 5


1969
6#
發表於 07-6-27 17:13 |只看該作者

Re: 問培道小學

明年培道中學新校建好,收男生la!

Rank: 1


5
7#
發表於 07-6-27 18:45 |只看該作者

Re: 問培道小學

係咪真架? 我係係培道中學畢業都成廿年前既事,保持女校吾好咩?我都有諗過比個女入呢間既小學,不過我住沙田返學車程太遠我老公吾想個女辛苦,所以最終無揀而揀番沙田區。不過當年有好多校友都係由小學部直升,而男仔就多數入左培正~喬宏係其中之一,都成廿年現在派位都吾到我地揀囉。中、小學部校風都好好,可以話幾淳樸學生不會太曳,至於英文科方面係弱少少,吾見得英中出身既個個都叻呀!
哈!呢首歌謠成篇係~真光豬,嶺南牛,培正馬騮頭,培道女子溫柔柔!!!!!

Rank: 5Rank: 5


1969
8#
發表於 07-6-28 10:31 |只看該作者

Re: 問培道小學

莎樂咪咪
係咪真架? ................今年小學家長會講ge!話今年升中一ge 收5到,要明年新校建好就收男生。
我係係培道中學畢業都成廿年前既事,保持女校吾好咩?............現左辨校好難,中小學收生都有難度,中學收男生可能好D!中學殺校潮黎緊

Rank: 1


5
9#
發表於 07-6-28 13:49 |只看該作者

Re: 問培道小學

唉! 香港d教育制度都係.....都知依家辦學比以前艱難左,所以有好多傳統名牌中、小學轉直資費事比個制度玩...咁以後枝流傳幾廿年既歌仔~培道女子溫柔柔~咪吾可以再唱囉?!  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖