關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 急!!!請曾叩門“新基灣”小一候補生的bk媽咪幫手 ...
發新帖
查看: 1303|回覆: 6
go

急!!!請曾叩門“新基灣”小一候補生的bk媽咪幫手 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


297
1#
發表於 07-6-26 11:08 |只看該作者

急!!!請曾叩門“新基灣”小一候補生的bk媽咪幫手

請曾叩門“新基灣”小一候補生的bk媽咪幫手, 上年你們太約幾多號收到消息成功呢, 同幾時註冊.  因為身為媽咪的我心急如焚, 學校只話在6月尾前通知, 雖然仲有幾日, 不過真你瞓又瞓唔著, 唔該

Rank: 2


46
2#
發表於 07-6-26 19:37 |只看該作者

Re: 急!!!請曾叩門“新基灣”小一候補生的bk媽咪幫手

Hi Happyfamily,
本人今天下午已致電校務處,而她們的回覆是最快在本星期六(6月30日)才會個別用電話通知入選

Rank: 3Rank: 3


297
3#
發表於 07-6-26 19:49 |只看該作者

Re: 急!!!請曾叩門“新基灣”小一候補生的bk媽咪幫手

Hi JamesErica

唔係呀.仲有幾日得, 好辛苦呀. 如果得點解唔早d講比我地知, 有個打算嗎.

你有否叩舊基灣, 今個星期五面試喎

Rank: 2


46
4#
發表於 07-6-26 20:22 |只看該作者

Re: 急!!!請曾叩門“新基灣”小一候補生的bk媽咪幫手

Hi Happyfamily,
我也同意你所講,如有決定,一切已成定局啦!為什麼要在last minutes先至announce!
“新基灣”和“舊基灣”在收生方面是否有默契呢?是不是你已經收到“舊基灣”通知在星期五interview?
我還未收到。

Rank: 3Rank: 3


297
5#
發表於 07-6-26 21:24 |只看該作者

Re: 急!!!請曾叩門“新基灣”小一候補生的bk媽咪幫手

Hi JamesErica

都唔知點解要咁耐, 可能同政府規定要7月3日至可以換位有關瓜.... 我都不清楚“新基灣”和“舊基灣”在收生方面是否有默契.  我昨日下午收到電話, 在星期五早上interview, 你打電話去學校問下啦.

Rank: 2


46
6#
發表於 07-6-26 22:06 |只看該作者

Re: 急!!!請曾叩門“新基灣”小一候補生的bk媽咪幫手

Hi Happyfamily,
好大可能,my son 已經落空了。
By the way 預祝成功!

Rank: 3Rank: 3


421
7#
發表於 07-6-27 10:44 |只看該作者

Re: 急!!!請曾叩門“新基灣”小一候補生的bk媽咪幫手

Hi,  

舊基灣 result is out in the school website.  Check it out.

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖