關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 各位家長有冇人知丘佐榮小六派位情況如何? ...
發新帖
查看: 691|回覆: 7
go

各位家長有冇人知丘佐榮小六派位情況如何? [複製鏈接]

該用戶已被刪除

1#
發表於 07-6-19 22:22 |只看該作者

各位家長有冇人知丘佐榮小六派位情況如何?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


212
2#
發表於 07-6-20 11:33 |只看該作者

Re: 各位家長有冇人知丘佐榮小六派位情況如何?

Hi, lovely mothers, 請在d小朋友在丘佐榮讀的家長熱情報料, 我都好想知今年小六派位情況, 另外, 想問d小朋友是否由小四開始追成績追得好緊張 ? 另外, 小一有無按成績編班? 1A至1E, 那一班最好, 定係話無分班呢 ?! Many thanks ~~~ cincin
A Happy Family of 4 >>>>Viann & Alex, 小龍女 & 馬猴仔

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2960
3#
發表於 07-6-20 11:35 |只看該作者

Re: 各位家長有冇人知丘佐榮小六派位情況如何?

呢間學校唔係大部份會去婦女會中學mei???

Rank: 3Rank: 3


212
4#
發表於 07-6-20 11:45 |只看該作者

Re: 各位家長有冇人知丘佐榮小六派位情況如何?

Hi AndyRain, 也不是全部, 如果可以考到全級頭三十名, 都派得幾好, 庇比羅氏, 聖馬可中學等等(好多勁嘅中學唔記得曬)... cincin
A Happy Family of 4 >>>>Viann & Alex, 小龍女 & 馬猴仔

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2960
5#
發表於 07-6-20 11:58 |只看該作者

Re: 各位家長有冇人知丘佐榮小六派位情況如何?

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2960
6#
發表於 07-6-20 12:06 |只看該作者

Re: 各位家長有冇人知丘佐榮小六派位情況如何?

hi, cincin

我之前聽亞仔既幼稚園同學的媽咪講(佢地讀邱左榮), 佢話大部份都入婦女會中學的, 所以佢地都幾谷的. 因為要接番婦女會.  而家既婦女會都ok啦, 當然唔係至top的, 但係好似係英中.

若頭30名不入婦女會, 那豈不是讀得好的就選出面的學校, 讀得唔好的才會入番婦女會攞.

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1149
7#
發表於 07-6-20 19:42 |只看該作者

Re: 各位家長有冇人知丘佐榮小六派位情況如何?

聽講婦女會中學近幾年已經變成一個好top既英中。
響東區數一數二喎............

Rank: 3Rank: 3


212
8#
發表於 07-6-21 01:22 |只看該作者

Re: 各位家長有冇人知丘佐榮小六派位情況如何?

Hi winniecws, 如果婦女會中學近幾年真是已經變成其中一個好top既英中,那就非常好了, 因希望讀緊丘佐榮d學生派入婦女會中學會有多少關係...   另外, 請問仲有無其他媽咪知道今丘佐榮小六派成點呀?? 快d熱情報料啦, many thanks ~~~ cincin
A Happy Family of 4 >>>>Viann & Alex, 小龍女 & 馬猴仔
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖