關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問呈分試點計分???
發新帖
查看: 565|回覆: 2
go

請問呈分試點計分??? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


280
1#
發表於 07-6-21 18:24 |只看該作者

請問呈分試點計分???

係咪中英數常各一份卷咁計架?學校只有標明是數學科只計考試的一次成績,又無講其他科的計法?

如英文科又有兩份卷(包括英作),咁listening  oral 等又計吾計入呈分試呢!

問過好多家長(小孩已升中一)佢地都好似吾係好知點計法咁既!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


1167
2#
發表於 07-6-21 19:00 |只看該作者

Re: 請問呈分試點計分???

呈分試會計: 中+英+數+常+音+視藝
英文科的兩份卷(包括英作), listening同 oral 會按比例計
例如reading(40%)+writing(40%)+dictation(10%)+
listening(10%)=100%
但間間學校唔同, 你要問番學校

Rank: 3Rank: 3


280
3#
發表於 07-6-21 20:28 |只看該作者

Re: 請問呈分試點計分???

thanks.
worrywong 寫道:
呈分試會計: 中+英+數+常+音+視藝
英文科的兩份卷(包括英作), listening同 oral 會按比例計
例如reading(40%)+writing(40%)+dictation(10%)+
listening(10%)=100%
但間間學校唔同, 你要問番學校
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖