- 在線時間
- 59 小時
- 最後登錄
- 20-4-25
- 國民生產力
- 56
- 附加生產力
- 44
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-9-3
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 197
- 主題
- 20
- 精華
- 0
- 積分
- 297
- UID
- 13662
 
|
Hi quoquo
我同意你的講法, 校長的態度真係難受
新基灣個校長真係好c"吋", 因為之前阿仔3次都選它, 都派唔到, 有一日在學校門口咁岩見到個校長, 跟著同個校長講小一後補d野, 她都冇心機同你講, 隻眼都冇望著你講, 好似自己一個人發up 風, 跟著, 你同她講bye bye, 她都唔睬你, 你話呀, 為人師表, 仲係校長.....可能自以為係東區名校, 多人爭, 眼角高....但係為教育係咁既咩, 所謂貼在學生的標語 :教養孩童, 使他當行他的路...., 實行都咩...
學校只不過係派往中學的band1 比率高, 所以咁多人爭. 但係有一話那裡d學生一放學就去一間專補基灣的補習社補習, 所以應該係補習社的功勞.
原文章由 quoquo 於 07-7-9 17:47 發表 
這樣的校規固然難受, 校長的態度仲難受....學校係好好....但係... |
|