關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 spi書包好唔好用
發新帖
查看: 2983|回覆: 15
go

spi書包好唔好用 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1371
1#
發表於 07-5-10 07:53 |只看該作者

spi書包好唔好用

亞仔學校有集體訂購, 淨色細碼$268/個, 抵唔抵買

Rank: 3Rank: 3


334
2#
發表於 07-5-10 10:10 |只看該作者

Re: spi書包好唔好用

個人覺得本身個書包都好重下。
年頭囝囝參加一個比賽,免費獲贈書包,
但沒有給他用(因為係紅色),我和老公出街先會用。
但試過揹出街近十次,都係放棄左唔再用。
事關大人揹都好辛苦,唔係放好多野都非常之重。
現在pat埋一二邊無再用了。

不過以上只係個人體會。

Rank: 5Rank: 5


1371
3#
發表於 07-5-10 11:08 |只看該作者

Re: spi書包好唔好用

叮鈴

咁你亞仔而家用緊邊隻書包
去邊度買   

Rank: 5Rank: 5


4799
4#
發表於 07-5-10 11:45 |只看該作者

Re: spi書包好唔好用

我都覺得spi重, 同埋今年d款好似麻麻地.....我大仔就用澳洲果隻chiropack, 阿仔話好輕, 好好揹. 不過其實唔駛甘心急, 第時小學買校服, 買書, 學校會有好多counter有唔同種類既書包賣, 仲平d tim, 可以到時再睇睇.

Rank: 2


98
5#
發表於 07-5-10 12:58 |只看該作者

Re: spi書包好唔好用

我個女以前用過,一年後就變了形,揹得唔係好舒服,最所都沒有再用。價錢又太貴,我覺得唔值。

個人覺得Dr. Kong的好些,價錢又合理一些。
我們愛 因為 神先愛我們

Rank: 3Rank: 3


334
6#
發表於 07-5-10 13:40 |只看該作者

Re: spi書包好唔好用

一個係普通文具店買,一百八十幾的日本公仔書包;一個係吉吉島買,係迪士尼,兩個都屬超輕書包。

不過買書包都要小心,試過有朋友買了一個幾靚的叮噹書包,唔知乜牌子,都百幾元。買左回來先發現兩個肩帶設計唔好,書包好易向後墜,未放書都揹得好辛苦。



健朗媽咪 寫道:
叮鈴

咁你亞仔而家用緊邊隻書包
去邊度買   

Rank: 5Rank: 5


1371
7#
發表於 07-5-10 15:23 |只看該作者

Re: spi書包好唔好用

叮鈴:

咁點先知條帶設計得好唔好呢?

我今日係吉吉島見到個火車頭(日本嗰個火車頭)的書包, 入面有兩格活動格同像筋, 可以cool住d書, 等佢無咁浪, 你覺得work 唔work呢

Rank: 3Rank: 3


325
8#
發表於 07-5-10 16:41 |只看該作者

Re: spi書包好唔好用

麻麻地!主要問題是其比較重。就算是個空書包,仍然有一定的重量。這對於使用者為低年級的細細粒的小朋友來講,就唔係咁好啦。

Rank: 3Rank: 3


334
9#
發表於 07-5-10 21:16 |只看該作者

Re: spi書包好唔好用

hm....要試揹上身先知道架。

你帶幾本書去,然後試揹下就知道(果個叮噹書包未裝書都已經扯肩了),如果一揹上去便好明顯扯住扯住你個肩,就千祈唔好買喇,試多幾個試下感覺。(d職員應該會比你試瓜)
如果你回家未拆d招牌,保留單據,發覺唔對路,吉吉島都會換過俾你的。

仲有,吉吉島好似暑假會有折架。
健朗媽咪 寫道:
叮鈴:

咁點先知條帶設計得好唔好呢?

我今日係吉吉島見到個火車頭(日本嗰個火車頭)的書包, 入面有兩格活動格同像筋, 可以cool住d書, 等佢無咁浪, 你覺得work 唔work呢

Rank: 5Rank: 5


2977
10#
發表於 07-5-10 21:49 |只看該作者

Re: spi書包好唔好用

之前用火車頭,貪佢輕,半年左右便後墮,

Rank: 3Rank: 3


472
11#
發表於 07-5-11 16:17 |只看該作者

Re: spi書包好唔好用

我仔用過spi及dr. kong。前者用了兩年,爛拉鍊,但其它位仲好實淨,我掉咗。現用dr. kong,唔實淨,唔夠一個學年,個底已爆,希望可以捱到学期尾。仲有spi攞書唔會屈書角or file 角,dr. kong會。至於重量,我覺得spi可以接受,是關佢坐保姆車,實則揹的時間不長。我会揀番spi。

Rank: 2


30
12#
發表於 07-5-11 20:55 |只看該作者

Re: spi書包好唔好用

唔該晒你講得咁清楚.

Rank: 3Rank: 3


373
13#
發表於 07-5-12 00:19 |只看該作者

Re: spi書包好唔好用

navigator 寫道:
麻麻地!主要問題是其比較重。就算是個空書包,仍然有一定的重量。這對於使用者為低年級的細細粒的小朋友來講,就唔係咁好啦。


完全同意。

之前聽人講到幾好,所以貴d都買。之後發覺非常之重,我同佢揹都覺得很辛苦。所謂護脊,我一d都唔覺。可能對一些本來無事的人來說,感覺有保護,但是對我這個一向有肩頸腰背痛的人來說,一揹過一排,就會痛。但是買左唔用又好浪費,所以我一定不會讓她自己揹書包。我也是因為不想揹書包,所以才不再送她上學,改由賓實送!

不過佢又真的很堅固耐用。本來想著用三年之後再買一個新的,再用多三年就剛剛好小學畢業,點知用到今年9月個女都升五年班,佢仲好實淨,一d問題都無。又難得個女自己話夠用(我個是最細碼的),叫我不要浪費金錢wor。所以到現在都未有機會換書包  :


434
14#
發表於 07-5-24 09:14 |只看該作者

Re: spi書包好唔好用

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 3Rank: 3


124
15#
發表於 07-6-26 00:18 |只看該作者

Re: spi書包好唔好用

我囡囡用的SPI書包, 又喺用咗唔夠半年,爆拉鍊.成4百幾蚊, 真慘.....   


請問有無人可以話我聽,如果無單, 可唔可以免費維修架??
有無人扲嗰去整呀..       

Rank: 3Rank: 3


120
16#
發表於 07-6-26 00:46 |只看該作者

Re: spi書包好唔好用

無單都可以拎去整無問題架.  

KMCHEUNG 寫道:
我囡囡用的SPI書包, 又喺用咗唔夠半年,爆拉鍊.成4百幾蚊, 真慘.....   


請問有無人可以話我聽,如果無單, 可唔可以免費維修架??
有無人扲嗰去整呀..       
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖